پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ عادت کرده بودیم بیرون از خانه نتیجه نگیریم ولی این عادت بد را ترک کردیم.

جلال حسینی در بازی مقابل مس کرمان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. تا حدی که کادر فنی در انتهای بازی از وی تقدیر و تشکر کرد. از همین رو گفت‌وگویی با جلال حسینی انجام دادیم که در زیر می‌‌خوانید:

 

 بازی مقابل مس را چگونه دیدی؟

بازی خوبی بود. در هفته ای که گذشت سر تا پا مصمم بودیم که در خارج از خانه یک بازی هوادارپسند و همراه با نتیجه خوب را به دست بیاوریم. متأسفانه چند وقت بود عادت کرده بودیم و بیرون از خانه نتیجه نمی‌گرفتیم که این خیلی بد بود.

 ولی این بار طلسم شکست.

ما انگیزه بالایی داشتیم تا این روند را از اول فصل که تا الان بود از بین ببریم البته گفته بودم خیلی زود صدر جدول را پس می‌گیریم خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها هم از شرایط روحی و روانی بسیار آماده و سرحال بودند و به امتیاز دلخواه نیز در روزی که یک بازی واقعی را به نمایش گذاشتیم کسب کردیم.

 فکر می‌کردی 6 گل به مس بزنید؟

راستش را بخواهید فکر نمی‌کردیم ولی عزم خود را جزم کرده بودیم تا به هر نحوی که شده در خارج از خانه 3 امتیاز را بگیریم. ما الان مدعی هستیم و چند تیم پرسپولیس را همیشه تهدید می‌کنند تیم‌هایی که در بالا و پایین‌تر از ما قرار دارند. به خاطر همین با تمام تمرکز به بازی با مس نگاه کردیم. چون اگر خدای ناکرده لغزشی به وجود می آمد ضرر می‌کردیم.

 پس از بازی راضی هستی؟

بله، با یک بازی منطقی و بسیار هوشمندانه مس را شکست دادیم. من کاری ندارم که در بازی خلل ایجاد شد و مسائلی پیش آمد ما کار خودمان را انجام دادیم و در کنار یک بازی خوب قدر فرصت‌هایمان را خوب دانستیم. به نظرم نتیجه بازی با توجه به عملکرد پرسپولیس عادلانه بود و فکر کنم این برد از همه لحاظ راه ما را برای رسیدن به قهرمانی هموارتر کرد اما من باز هم می‌‌گویم فقط باید 24 ساعت از این برد خوشحال باشیم و نتیجه دو هفته آینده برای ما خیلی حساس‌تر است.

 داوری هم مشکلی داشت؟

خیر، من راجع به داوری نظری نمی‌دهم چون کارشناس داوری داریم نه الان که برده‌ایم این حرف را می‌زنم خدای ناکرده نمی‌خواهم به مسی‌ها بی‌احترامی کنم اما انشاءالله کارشناسان نظر می‌دهند و درباره این موضوع صحبت می‌کنند. مهم این بود که ما در بازی با مس حتی بعد از زدن دو گل همه چیز را تمام شده ندانستیم و تا لحظه آخر فوتبال را با جنگیدن ادامه دادیم نتیجه اش هم 6 گل بود.

 نظر شما درباره بازی با سایپا و ملوان چیست؟

راه رسیدن به قهرمانی سخت است هر روز باید بیشتر از دیروز تلاش کنیم. ما قهرمان نیم‌فصل شدیم ولی 10 روز بعد صدرنشینی را خیلی راحت از دست دادیم و سه هفته هم هر چه تلاش کردیم به صدر نرسیدیم اما الان دوباره صدرنشین شدیم. برای رسیدن به صدر جدول کار خیلی سخت است ولی نگه داشتن آن خیلی مشکل است ما الان با سایپایی بازی داریم که نیم‌فصل اول ما را شکست داده و از همین جا از هواداران‌مان خواهش می‌کنم همانطور که آنها درخواست میزبانی کردند و ما را به کرج بردند الان میزبان ما هستیم و حالا آنها بیایند ما را حمایت کنند. اگر اشتباه نکنم 11-10 هفته و اگر جام حذفی هم برگزار شود 14 بازی دیگر مانده ما از الان بیشتر از همه به این هواداران نیاز داریم که بیایند ما را حمایت کنند.

 با حرف‌هایت می‌خواهی بگویی یعنی تا الان حمایت نشدی؟

چرا، سرما و گرما جلودار هواداران ما نبود در روزی که برای بهترین تیم‌های لیگ در بالای جدول دو الی سه هزار نفر می‌آمد برای ما سی هزار نفر به ورزشگاه می‌آید ولی الان شرایط حساس‌تر شده ما مس را در خانه بردیم و باید مقابل سایپا نتیجه را از دست ندهیم. ما متأسفانه در نیم‌فصل اول همه بازی‌های داخل خانه را بردیم اما وقتی که باید خارج از خانه هم پیروز می‌شدیم این اتفاق نیفتاد و بازی مقابل استقلال اهواز هم یکی از بازی‌هایی بود که باید می‌بردیم اما نشد. چون آن بازی احتیاج به برد داشت ولی الان باید همه چیز را فراموش کنیم و با تمرکز جنگندگی و رفاقت بیشتر به آینده فکر کنیم.

 در پایان چرا اینقدر بازی با مس حاشیه داشت؟

من راجع به این مسائل حرفی نمی‌زنم. چون در حیطه وظایف من نیست اگر هر حرفی بزنم می‌‌گویند به خاطر این است که 6 گل زدی من فقط درباره تیم خود حرف می‌زنم که خوشبختانه خیلی خوب به خودش آمد و با 2 گل و یک گل همه چیز را تمام شده ندید اما بازی با مس تمام شد و حالا باید خودمان را برای یک روز جدید آماده کنیم.ما دو بازی بسیار حساس مقابل سایپا و ملوان داریم که آن شش امتیاز می‌تواند برای ما بسیار حساس و حیاتی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)