پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس فقط دلخوش به کمک هوادارانش است و ما با تمام وجود و بیشتر از همیشه به کمک آنها نیاز داریم.

سید جلال حسینی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس با توجه به چهار بازی حساس باقیمانده قرمزپوشان در لیگ برتر و برخی از مشکلات تیم، گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

* از آخرین وضعیت مصدومیت خودت بگو؟

مشکل خاصی نیست، آسیب‌دیدگی کوچکی گریبان‌گیر من شده است اما با فیزیوتراپی و تلاش کادر پزشکی، اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در تمرین دو روز آینده پرسپولیس شرکت خواهم کرد تا شرایط تمرین را به دست آورم. طبیعی است فشار بازی‌ها و تمرینات زیاد است و مصدومیت هم همیشه آدم را دنبال می‌کند.

* شرایط پرسپولیس برای بازی با صبا چگونه است؟

نیاز به گفتن نیست، تنهاییم، شرایط تیم خوشبختانه خوب است و تمرینات بسیار خوبی را برای رویارویی مقابل تیم خوب صبا پشت سر گذاشتیم چون این بازی برای ما حساسیت خاص خودش را دارد و بچه‌‌ها کاملاً این موضوع را درک کرده‌اند. امیدوارم که دست پر این بازی را ترک کنیم تا به بازی‌های آینده امیدوارتر شویم.

* اما خیلی از تیم‌ها به اردو هم رفته‌اند اما شما هنوز اندر خم یک کوچه‌اید، ولی می‌گویی شرایط خوب است؟

البته برخلاف خیلی از تیم‌های دیگر که در آرامش به اردوهای ریکاوری خود رفتند شرایط ما مشخص است، بچه‌های ما تحت فشار تمرینات سخت و خوب خود را دنبال می‌کنند نه از اردویی خبری هست نه کسی که حالمان را بپرسد. خیلی از تیم‌ها در شرایط ایده‌آل و در حالت بسیار طبیعی همه برنامه‌هایشان سر جای خودش انجام شده به اردو رفتند و با برنامه‌ریزی خوب باشگاه در این مقطع به آرامش رسیدند.

* پس معلوم است خیلی ناراحتی؟

برگزاری اردو و برنامه‌ریزی برای تیم در این تعطیلات قطعاً به هر تیمی کمک می‌کند اما ما تیمی هستیم که همه ما را می‌زنند و به ما تیکه می‌اندازند بدون اینکه کسی به ما نگاه کند تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و حرف‌ها را از سوی برخی‌ها می‌شنویم، این شرایط ما است اما خدا را شکر باید خود را برای دیدارهای آینده آماده کنیم.

* کار بسیار سختی هم در پیش دارید.

بله چهار بازی حساس، سخت و شاید سرنوشت‌ساز را در پیش رو داریم اما مثل همیشه می‌خواهم با هوادارانمان حرف بزنم. بازیکنان، طرفداران و کادر فنی پرسپولیس تنها هستند و فقط چشم و امید ما به حمایت و کمک هوادارانی است که به عشق آنها می‌خواهیم بازی کنیم پس مثل همیشه از یار‌های همیشگی خودمان می‌خواهیم که ما را در این چهار بازی تنها نگذارند. حداقل با حضور آنها در ورزشگاه، دلگرم می‌شویم و متوجه می‌شویم که هواداران دلشان با ما است. امیدوارم که هواداران از این مورد ما را محروم نکنند.

فارس:‌ خودت هم در بازی با صبا نیستی؟

بله من سه کارته هستم ولی مثل همیشه کنار تیم خواهم بود.

* چطور؟

به اردو می‌روم و تا دقیقه آخر در کنار بازیکنان هستم، هر کاری در هر کجا از دستم بر بیاید تا دقیقه 90 برای برد تیمم انجام می‌دهم اما باز هم این را تکرار می‌کنم پرسپولیس فقط دلخوش به کمک هوادارانش است و ما با تمام وجود و بیشتر از همیشه به کمک آنها نیاز داریم. در روزهایی که همه آرامش دارند برخی‌ می‌خواهند ما را بزنند.

* منظورت چه کسانی است؟

همه می‌دانند منظورم چه کسی است، می‌خواهند همه جوره ما را وارد حاشیه کنند ولی با حمایت هواداران کار خودمان را در این چهار بازی انجام می‌دهیم، چون با همدیگر عهد کردیم و می‌خواهیم به عشق هواداران بازی کنیم. امیدوارم در چهار بازی آینده دست پر بیرون بیاییم. چون خیلی از چیزها در بازی‌های قبلی لیگ به نفع ما تمام شد. در روزهایی که تنهاییم اما خدا با ماست.

* منظورت نتیجه بازی فولاد و نفت است؟

من کلی حرف می‌زنم با توجه به نتایجی که به دست آمده ما باید از این شرایط بهترین استفاده را کنیم و به نظرم سه امتیاز بازی با صبا می‌تواند به ما کمک کند البته هرگز نباید حریف خود را دست کم بگیریم چون آنها تیم خوب و خطرناکی هستند.

فارس:‌ از مشکلات مالی چه خبر؟

خواهش می‌کنم در رابطه‌اش حرفی نزنید ما به هیچ چیزی جز موفقیت در چهار بازی آینده فکر نمی‌کنیم. دوباره متأسفانه برخی موضوعات مطرح کردند که شامل مسائل عجیبی است اما این حرف‌های مربوط به شکایت از باشگاه و این مسائل همه ساخته خودشان است و ما فقط به چهار بازی آینده و موفقیت در روزهای تنهایی فکر می‌کنیم تا ان‌شاءلله بتوانیم به حداکثر امتیاز برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)