مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل پرسپولیس پس از بازگشت شب گذشته کاروان این تیم از ترکیه در نظر دارد جلسه ای با اعضای کادر فنی تیمش داشته باشد.

به گزارش مرجع خبری، انصاری فرد به دنبال برخی مشکلاتی که دستیاران ایرانی وینگادا با این مربی پرتغالی در زمان همکاری با وی داشتند در نظر دارد با آنها صحبت کند.

در این رابطه عباس انصاری فرد برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی بین کادر فنی داخل تیمش امروز جلسه ای جداگانه با حسین عبدی و احمدرضا عابدزاده خواهد داشت تا چارچوب کاری و نوع همکاری آنها را با زلاتکو تعیین کند. انصاری فرد در این جلسه توصیه های لازم را به عبدی و عابدزاده خواهد داشت تا دیگر مشکلی در آغاز کار سرمربی کروات  با دستیاران ایرانی اش به وجود نیاید.

تکذیب مربی ایرانی جدید/گل محمدی: وقتی عبدی هست دیگر لازم نیست من بیایم

 

جریان حضور یحیی گل محمدی در کادر فنی پرسپولیس مدتی سر زبان ها افتاده بود اما وی دیروز این مسئله را تکذیب کرد: قبل از حضور حسین عبدی به صورت شفاهی چند بار از طرف مدیران پرسپولیس به من پیشنهاد مربیگری داده شد اما مدتی بعد متوجه شدم عبدی مربی شده و حالا دیگر نیازی به حضور من در کادر فنی نیست.

 

وی ادامه داد: بیشتر علاقه مندم به عنوان سرمربی کار کنم تا مربی و دستیار در یک کادر فنی، از طرفی چند پیشنهاد خوب از سوی چند باشگاه دسته اولی دارم که می توانم به آنها فکر کنم . شاید اصلا با یکی از این باشگاه ها قرارداد نهایی امضا کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)