پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس بعد از برگزاری نشست خبری با مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ دیدار کرد.

علی دایی بعد از حضور در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن سورینت، در محل روابط عمومی سازمان لیگ به دیدار غلامرضا بهروان مسئول کمیته برگزاری مسابقات این سازمان رفت و با او به گفت‌وگو نشست.

جلسه این 2 نفر پشت درهای بسته برگزار شد و مشخص نشد موضوع آن چه بوده است.

 

غلامرضا بهروان پس از جلسه‌ای که با علی دایی در روابط عمومی سازمان لیگ داشت، در پاسخ به اینکه چه صحبتی با علی دادیی انجام دادید، گفت: فقط احوالپرسی کردم و شما هم اینگونه سؤال نکنید، شاید فردا بخواهید رنگ زیر پیراهن من را هم بدانید. این چه سؤالی است که می‌پرسید.

وی ادامه داد: من فقط احوالپرسی کردم.

بهروان همچنین در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها گفت:‌ باید فرهنگ‌سازی شود. داد و فریادها و اعتراضاتی که در ورزشگاه می‌شود علت نیست. این‌ها معلول است. باید به دنبال علت‌ها باشیم. اعتیاد و دزدی معلول است، باید علت‌ها را پیدا کنیم.

 غلامرضا بهروان که از سؤال در مورد علی دایی ظاهرا ناراحت شده بود، خطاب به خبرنگاران گفت: من برافروخته و عصبانی نشده‌ام.

وی حتی حرف‌هایی را که در جمع خبرنگاران زد تکذیب کرد و گفت که من این صحبت‌ها را نکردم و در نهایت با ناراحتی روابط عمومی سازمان لیگ را ترک کرد.

 

همچنین علی دایی پیش از شروع نشست خبری و زمانی که در حال ورود به اتاق کنفرانس بود، با مهدی تاج دقایق کوتاهی صحبت کرد و با انتقاد از حکم کمیته انضباطی گفت: روز گذشته در بازی استقلال و فولاد این همه علیه من شعار دادند. آیا نمی‌خواهید تصمیمی بگیرید؟ تاج هم در پاسخ گفت: من نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما قطعا پیگیری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)