پرسپولیس نیوز : شهرداری منطقه 19 تهران امروز میزبان جلسه‌ای بود که در آن نمایندگان باشگاه، پلیس راهور و مدیران و معاونان شهرداری منطقه حضور داشتند و هدف از آن ساماندهی مسیرهای دسترسی به ورزشگاه شهید کاظمی و همچنین ساماندهی جمعه بازار بود که در حوالی ورزشگاه برپا می‌شود.

 با اینکه ورزشگاه شهد کاظمی با ظرفیت 15 هزار نفری در واقع برای امکان برگزاری بازی‌های فوتبال طراحی و ساخته شد، اما حضور تیم فوتبال پرسپولیس در این مجموعه، موجی را در این منطقه از شهر تهران به راه انداخته است که مسوولان شهرداری و پلیس راهور را بر آن داشته است تا برای تسهیل عبور و مرور معمول شهروندان و همچنین تردد اعضای تیم و علاقمندانی که این ورزشگاه را مقصد قرار می‌دهند، اقدامات لازم را به عمل آورند.

ارتباط بیش از این به میزبانی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که در پایان آن، حاضران یک بررسی میدانی از منطقه و دسترسی‌ها به ورزشگاه از طریق بزرگراه‌های آزادگان، شهید کاظمی و دیگر مسیرها داشتند.

در نشست امروز حسین علیپور و حسین آرونی هم به نمایندگی از باشگاه حضور پیدا کردند. بنابر اعلام مدیر اداری باشگاه، این نشست‌ها از جهت تامین امنیت و تسریع حرکت اعضای تیم برای حضور در مجموعه و تمرینات، همچنین تسهیل رفت و آمد هواداران پرسپولیس و جلوگیری از دشواری تردد دیگر شهروندان برای باشگاه پرسپولیس حائز اهمیت است.

حضور تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در منطقه 19 ضمن ایجاد شور و نشاطی خاص در میان اهالی این منطقه، این بخش از تهران را مورد توجه تمامی شهروندان در تمام مناطق قرار داده است و حتی نام آن را در سراسر ایران پخش کرده است.

در جریان این نشست تبعات اجتماعی حضور پرسپولیس در این منطقه که مثبت ارزیابی شد، مورد تاکید و بررسی قرار گرفت.

میزبان این جلسه دکتر قربانی رئیس منطقه شهرداری 19 تهران بود. سرهنگ گودرزی رئیس راهور منطقه 19، مرآتی مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 و جمعی دیگر از معاونان و مسوولان شهرداری منطقه از دیگر حاضران در این نشست بود.

در ابتدای این جلسه، پاورپوینتی ارائه شد که در آن مشکلات دسترسی به ورزشگاه شهید کاظمی مورد بررسی قرار گرفته بود و همچنین مقرر شد برای ساماندهی جمعه بازار اقدامات لازم صورت بگیرد.

از تصمیم‌های اتخاذ شده در این نشست، ایجاد مسیری اختصاصی برای تردد اعضای تیم بود تا مسیر موجود صرفا به هواداران و مراجعان اختصاص یابد. در پایان هم تصمیم گرفته شد بخش‌های ذیربط در شهرداری، راه‌های اجرایی برای اقدامات لازم را مورد بررسی کارشناسی و فنی قرار بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)