پرسپولیس نیوز: جلسه فنی بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس با حضور جمعی از بزرگان این تیم برگزار شد.

جلسه فنی پیشکسوتان پرسپولیس با حضور کلانی، وطن‌خواه، جاسمیان، بهزادی، زادمهر و جمعی دیگر از پرسپولیسی‌ها برگزار شد. همچنین حسین هدایتی هم در این جلسه حضور داشت و برخی بازیکنان که از لیست خط خورده بودند نیز در جلسه حضور داشتند.

کلانی تأکید داشت که مهم جمع شدن بزرگان پرسپولیس دور یکدیگر است تا از این موضوع لذت ببریم. وی در‌این‌باره گفت: شما بزرگان پرسپولیس هستید و من برای موفقیت شما دعا می‌کنم. امروز می‌تواند یک روز خوب برای خداحافظی مهدوی‌کیا باشد.

پس از این صحبت‌های کلانی بازیکنان برای او دست زدند.

علی پروین نیز اظهار داشت: بازیکنی که به میدان می‌رود و یا روی نیمکت می‌نشیند بدون غم و غصه باید بازی را دنبال کند اگر بیرون هم می‌آید بدون ناراحتی باشد. رودربایستی با هیچکس نداریم و هرکسی که خسته شد خودش بگوید. تک‌ضرب کار کنید و هرجا توپ به بازیکن حریف رسید 5 نفر به سمت او بروند.

وی تأکید کرد:‌ من شاگرد بزرگان پرسپولیس هستم روزی که به این تیم آمدم بچه بودم در انتهای اتوبوس می‌نشستم و کسی جرأت نمی‌کرد یک صندلی جلوتر بیاید. احترام‌ها باید حفظ شود هم در خارج از کشور و هم در شهرهای خودمان که با یکدیگر باشیم.

سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس زمانی که قصد داشت ترکیب اولیه بازی را انتخاب کند از مجتبی محرمی پرسید که می‌تواند از ابتدا بازی کند که این بازیکن جواب منفی داد و پروین تأکید کرد که می‌خواهد از مجتبی زمانی استفاده کند که بتواند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

همچنین پروین زمانی که پژمان جمشیدی را برای ترکیب انتخاب کرد، گفت: من به خاطر اسمت پارتی‌بازی کردم.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس از فیلم پژمان تقدیر کرد و به او گفت که فیلمش عالی بوده است.

پروین خطاب به بازیکنان گفت:‌ هر بازیکنی که بیرون بیاید باز هم از او استفاده خواهیم کرد، هرکس که خسته شد خودش بگوید که بازیکنان پس از این صحبت پروین همه گفتند کسی خسته نمی‌شود.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس گفت: بازی در دو وقت 40 دقیقه برگزار می‌شود و اگر در نیمه اول گل بخوریم همه را در نیمه دوم تعویض خواهم کرد. بازی سه تعویض بیشتر ندارد اما اگر بد باشید تغییراتی خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)