پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردند.

امروز در سازمان لیگ جلسه‌ای با حضور مهدی تاج، غلامرضا بهروان، علی کاظمی و حجت‌الله بهمنی از سازمان لیگ و بهروز منتقمی، حمید استیلی و حسین قدوسی از باشگاه پرسپولیس در دفتر مهدی تاج برگزار شد.

در این جلسه پرسپولیس خواستار مشارکت همه‌جانبه سازمان لیگ و فدراسیون در برگزاری هرچه بهتر دیدار پیشکسوتان میلان و آث میلان شد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ نیز تاکید کرد که باید نگاه ملی به این بازی داشته باشیم و استانداردهای برگزاری بازی در حد یک بازی بین‌المللی باشد زیرا در رسانه‌های خارجی نیز این مسابقه بازتاب خواهد داشت.

رئیس سازمان لیگ از بهروان خواست به عنوان مدیر میدانی این مسابقه عمل کند و همه چیز را زیرنظر بگیرد و از ورود افراد غیرمسئول در کنار زمین خودداری کند.

در این جلسه همچنین مقرر شد سازمان لیگ فروش بلیت و انتخاب ناظر را برعهده بگیرد. علی کاظمی دبیر سازمان لیگ هم تاکید کرد که با توجه به اینکه برگزاری خوب مسابقه باعث می‌شود یک چهره آبرومند از فوتبال ایران ارائه شود تمامی استاندارد‌های یک مسابقه را در آن رعایت کنیم. حمید استیلی هم دوباره پیشنهاد حضور خانم‌ها در این مسابقه را مطرح کرد. منتقمی هم در مورد مسائل مختلف با تاج و کاظمی صحبت کرد.

 مدیران روابط عمومی سازمان لیگ و پرسپولیس هم هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا برای تمامی اعضای دو تیم آی دی کارت صادر شود و اعضای دو تیم کارت شناسایی داشته باشند.

 

همچنین با نظر اعضای جلسه امروز انتخاب بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس به جلسه دوم کشیده شد.

 

امروز در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای مابین مسئولان باشگاه، علی پروین و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه در خصوص بازی با ستارگان میلان برگزار شد؛ از همین رو مقرر شد با پیشنهاد اعضا در جلسه بعدی بزرگانی مانند جاسمیان، بهزادی، وطنخواه، آشتیانی و چند تن دیگر از پیشکسوتان دهه 50 و 60 پرسپولیس حضور پیدا کنند و پس از بررسی لیست پیشکسوتان باشگاه تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با میلان انتخاب و سپس معرفی گردد.

این در شرایطی است که در جلسه امروز طرفین در خصوص موارد اولیه به توافقات خوبی با یکدیگر رسیدند؛ اما همه چیز به جلسه دوم کشیده شد تا تکلیف تیم پیشکسوتان پرسپولیس مشخص شود. طرفین به دنبال این هستند تا ترتیبی اتخاذ کنند تا تنشی بین بازیکنان و پیشکسوتان ایجاد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)