پرسپولیس نیوز : با توجه به اظهارات علی کریمی علیه علی دایی، سرمربی سرخ پوشان با رویانیان جلسه ویژه‌ای را برگزار خواهند کرد.

علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی شب گذشته پس از برتری تیمش مقابل سپاهان صحبت‌های تندی علیه علی دایی انجام داد و در واقع به نوعی پاسخ اظهارات سرمربی پرسپولیس را داد.

با توجه به صحبت های علی کریمی و اینکه وی علی دایی را به یک تسویه حساب مردانه دعوت کرده، در باشگاه تصمیمات اتخاذ شده است.

طبق هماهنگ هایی انجام شده قرار است که علی دایی و محمد رویانیان جلسه ویژه ای را برگزار کنند و بعد از این جلسه مشخص می شود که آیا دایی پاسخ علی کریمی بدهد یا نه.

* خبر دیگر از پرسپولیس اینکه نیلسون، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته پس از دیدار سرخ پوشان با سایپا و در مسیر بازگشت کاروان پرسپولیس از کرج به تهران دچار تب و لرز و افت فشار شدید شد، اما با مراقبت های کادر پزشکی تیم وضعیت جسمانی این بازیکن بهتر شد و امروز وی در شرایط نسبتا خوبی به سر می برد.

کادر پزشکی پرسپولیس تا پاسی از بامداد امروز نیلسون را در ورزشگاه درفشی‌فر تحت مراقبت قرار دادند و وضعیت او در حال حاضر کمی بهتر از گذشته است. احتمال دارد نیلسون یکی دو روزی را به خاطر این تب شدید استراحت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)