دوست داشتم بازیکنان آسیایی هم حضور داشتند
مرجع خبری پرسپولیس : جلسه مطبوعاتی سرمربیان تیم­های شرکت کننده در تورنمنت شش جانبه دبی برگزار شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، این جلسه از ساعت 14:30 در هتل میلنیوم دبی برگزار شد و میرکولو لوچسکیو سرمربی رومانیایی تیم شاختار دونتسک، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی الهلال، ایگور کورنیت سرمربی زنیت سن­پترزبورگ و علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

 

علی دایی در این جلسه در پاسخ به سوالی در مورد حضور در تورنمنت شش جانبه، گفت: به نظرم تورنمنت خوبی است و تیم ما می تواند قبل از شروع دوباره لیگ از فرصت بازی با تیم های صاحب سبک اروپایی استفاده کند و بتواند فاصله خود را با این تیم­ها بسنجد.

 

وی افزود: چنین فرصت هایی برای تیم های آسیایی کم پیش می آید و ما می­توانیم با استفاده از این فرصت ضعف­هایمان را پوشش دهیم. تا به آمادگی لازم برای ادامه لیگ برتر ایران و جام باشگاه­های آسیا برسیم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که حضور او در در این تیم چه کمکی به پیشرفت فوتبال ایران می کند، گفت: آمدن من به پرسپولیس تنها برای کمک به این تیم و فوتبال ایران بود به عنوان یک ایرانی وظیفه خود می­دانم و با وجود افتخارات زیادی که در عرصه فوتبال کسب کرده ­ام با این تیم نیز بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

علی دایی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در خط حمله مشکل خاصی نداریم و با جذب وحید هاشمیان بعد از این می توانیم بسیار بهتر از گذشته حاضر شویم. هر چند دوست داشتم بازیکنانی که اکنون در جام ملت­های آسیا حضور دارند نیز در جمع ما بودند تا در کنار یکدیگر به آمادگی مناسب­تری دست پیدا کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)