پرسپولیس نیوز: مقداد نجف نژاد همچنان به دنبال لغو مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس است.
 
 رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می خواهد هر طور شده مانع برگزاری مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس شود. او پس از دور سوم مزایده، اعلام کرد که در مجلس با یک طرح دو فوریتی می خواهد مانع برگزاری دور چهارم شود چراکه این شکل از واگذاری را درست نمی داند.
 
اما نجف نژاد به دلیل فوت پدرش چند روزی از این ماجرا دور بود و حالا که دوباره به محل کارش برگشته، قصد دارد لغو مزایده چهارم را با جدیت پیگیری کند. روز گذشته گروهی از نمایندگان مجلس با متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جلسه داشتند و به آن ها گفته اند که به احتمال زیاد دور چهارم مزایده لغو خواهد شد. 
 
این دسته از نمایندگان قصد دارند طرح دو فوریتی را به مجلس ببرند و معتقدند از آنجا که این طرح اصلاح قانون قبلی محسوب می شود، رای خواهد آورد. آن ها قصد دارند شکل مزایده را تغییر دهند تا باشگاه های استقلال و پرسپولیس به جای اینکه به طور قطعی واگذار شوند، برای مدت چند سال واگذار شوند تا در این مدت طرح خصوصی سازی دو باشگاه مورد آزمون و خطا هم قرار بگیرد. نجف نژاد درباره تلاش خود برای لغو مزایده چهارم می گوید: «من نمی دانم مزایده لغو شده یا نه. ولی خواسته ما این است که لغو شود و قانونی اش هم این است که این مزایده را لغو کنند.»
 
امروز در میان اهالی ورزش این شایعه دهان به دهان می چرخید که مزایده چهارم لغو شده است. اما رئیس سازمان خصوصی سازی این شایعه را تکذیب کرد و به خبرآنلاین گفت: «قرار نیست هر لحظه که کسی هوس کرد شایعه ای درست کند، من جواب بدهم. بحث لغو مزایده چهارم توسط یک نفر به نام آقای مقداد نجف نژاد مطرح شده و 10 نفر هم خلاف نظر ایشان اظهار نظر کرده اند. هنوز هم طرح دو فوریتی به مجلس نرسیده. هر وقت این طرح به صحن مجلس رفت آن موقع درباره این ماجرا حرف می زنم. مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم به قوت خود پابرجا هستند و سر وقتشان انجام خواهند شد.»
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)