پرسپولیس نیوز : طبق تصمیم جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس، بلیت‌های مربوط به هواداران تیم پرسپولیس از ساعت ۹ صبح روز جمعه در دو ورزشگاه تختی و پیروزی اصفهان به فروش می‌رسد.

 جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور ابرقویی نژاد رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان، معاون فرماندار لنجان، نماینده باشگاه ذوب آهن، نماینده یگان ویژه، نماینده اورژانس، نماینده شهرداری فولادشهر و سایر مقامات ذیربط در محل فرمانداری لنجان برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر گردید:
۱ – تعداد ۹۰۰۰ بلیت برای این مسابقه توسط هیأت فوتبال استان اصفهان، توزیع شود که از این تعداد سهم تماشاگران تیم ذوب آهن ۷۰۰۰ بلیت و تماشاگران تیم پرسپولیس ۲۰۰۰ بلیت اعلام شد.
۲ – مقرر شد بلیت‌های مربوط به هواداران تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۹ صبح روز جمعه در دو ورزشگاه تختی و پیروزی به فروش برسد.
۳ – درب ورزشگاه از ساعت ۱۹:۳۰ روز بازی به روی هواداران مشتاق فوتبال باز می‌گردد.
دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران روز جمعه از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیدار 2 تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در حالی روز جمعه 11 مرداد ماه برگزار می شود که ملکوتی خواه نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

دیدار 2 تیم ملوان بندر انزلی و داماش گیلان در حالی روز پنجشنبه 10 مردادماه برگزار می شود که اسماعیل حسن زاده این دیدار را زیر نظر خواهد داشت.

حسین عبدالهی به عنوان ناظر کمیته انضباطی دیدار 2 تیم استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان که روز پنجشنبه 10 مرداد ماه در آزادی برگزار می شود، از سوی کمیته انضباطی انتخاب شد.

همچنین عباس روغنی نیز به عنوان ناظر کمیته انضباطی دیدار 2 تیم تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد تبریز را زیر نظر دارد. این دیدار  امشب در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)