مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگی برای انجام بازی تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهر امشب (شنبه شب) در هتل پاسارگاد محل اسکان میزبان، داوران و ناظران برگزار شد.

 

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری جلسه هماهنگی قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهر گفت:

 

نشست هماهنگی مسئولان برگزاری بازی فردا (یکشنبه) در شرایطی انجام شد که تیم شاهین، تیم داوری و ناظران این مسابقه در هتل پاسارگاد حضور داشتند و به نظر می رسد این خلاف قانون باشد.

 

وی افزود: در این جلسه برای اولین بار بود که مدیر رسانه های دو باشگاه حضور یافتند و کلیه موضوعات این نشست را از نزدیک شاهد بودند.


سرپرست تیم پرسپولیس ادامه داد: در این نشست سرپرستان دو تیم، ناظران، داوران، نماینده هیات فوتبال استان، نماینده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند و در خصوص مسائلی همچون رنگ پیراهن بازیکنان و داوران، مسائل امنیتی، اختصاص یافتن سکوهای پشت نیمکت ذخیره ها و تست از بازیکنان منتخب دو تیم بحث و بررسی شد.


محمود خوردبین در مورد تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم افزود: کلیه بازیکنان دو تیم که در لیست 18 نفره قرار دارند باید تا پایان و بعد از مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند و اگر بازیکنی برای انجام تست احضار شود و در ورزشگاه حضور نداشته باشد با دو سال محرومیت مواجه خواهد شد.


سرپرست تیم سرخپوشان تهرانی تصریح کرد: تماشاگران پرسپولیس فردا پشت نیمکت پرسپولیس حضور خواهند یافت. ضمن اینکه پرسپولیس با لباس های یک دست قرمز و تیم شاهین با لباس های یک دست سفید برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. البته تیم داوری با لباس های مشکی، دروازه بان شاهین با لباس آبی و دروازه بان پرسپولیس با لباس بنفش به میدان خواهند رفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)