پرسپولیس نیوز : وکیل خانواده نوروزی که پیش از این با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار کرده بود پس از نشست خانواگی جمعه شب فردا با مسئولان باشگاه پرسپولیس ملاقات می کند.

 مدت زیادی از درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس می گذرد اما هنوز از دریافت مطالبات وی از باشگاه پرسپولیس توسط خانواده او خبری دریافت نشده است. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده اند پس از طی  مراحل قانونی در این ارتباط اقدام لازم را به عمل خواهند آورد.

آنچه پرسپولیسی ها به دنبالش بودند اسناد و مدارک حقوقی بود که پیش از این خبر رسیده است برای بررسی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

چندی پیش وکیل خانواده نوروزی بالاخره موفق شد ملاقاتی با علی اکبر طاهری داشته باشد. گفته می شود مسئولان باشگاه در این جلسه عنوان کرده اند که بعد از طی تمام مراحل قانونی و اعلام شماره حساب مربوط به قیم قانونی اقدام به پرداخت آغاز می شود. در همین ارتباط جمع شب جلسه خانوادگی با حضور وکیل تشکیل شد و حالا قرار است ملاقاتی هم بین وکیل خانواده با علی اکبر طاهری صورت بگیرد که زمان آن فردا اعلام شده است.

در صورتی که کلیه موارد درخواستی باشگاه در این جلسه محقق شود باید منتظر شروع پرداخت مطالبات هادی نوروزی بود. مگر اینکه پرسپولیسی ها روی نکات جدیدی دست بگذارند. تا قبل از تشکیل این جلسه نمی توان قضاوت کرد. آنچه مشخص است اینکه خانواده نوروزی جدا از مسائل روحی و روانی از نظر مادی هم پس از درگذشت هادی نوروزی در شرایط مطلوبی به سر نمی برند و هزینه های همسر و فرزندان هادی نوروزی به عهده پدر هادی و پدر همسر وی افتاده است.

این درحالی است که خبر می رسد دومین چک هادی نوروزی که برای خریداری خودروی شخصی صادر کرده بود در آستانه برگشت خوردن است.

شاید لازم باشد باشگه پرسپولیس فقط منتظر اقدامات خانواده نوروزی یا وکیل وی نماند و بخش حقوقی این باشگاه خود به طور جدی پیگیر این مساله باشد که اگر کمبودی وجود دارد آن را رفع کنند. چراکه از نظر اصول کاری نیز چنین تعهدی بر عهده مسئولان باشگاه قرار دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)