پرسپولیس نیوز : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با تاكيدبراينكه مديرعامل اين باشگاه بعد از ماهها تلاش شبانه روزي در اين باشگاه به همراه خانواده اش به مسافرت رفته است، گفت: جلسه مديران پرسپوليس با مسوولان وزارت ورزش هفته آينده برگزار خواهد شد.

حسين قدوسي در در باره غيبت مديرعامل باشگاه تصريح كرد: رويانيان چند روزي به اتفاق خانواده به مسافرت رفته و طرح موضوع تغييرات در باشگاه پرسپوليس، منصفانه نيست.

وي افزود: رويانيان براي بستن تيم و آوردن محمدرضا خلعتبري بدون وقفه تلاش كرد و فقط چند روزي مرخصي گرفته است.

قدوسي با تاكيد بر اينكه اين باشگاه در روزهاي حساس فعلي نيازبه آرامش دارد عنوان كرد: طرح اين مسايل آرامش را از تيم بزرگ پرسپوليس خواهد گرفت.

وي در مورد دلايل لغو نشست پرسپوليسي ها با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار بود همانروزي كه استقلالي ها به جلسه با وزيررفتند مسوولان پرسپوليس نيز نشستي با صالحي اميري داشته باشند كه به دليل حضور رويانيان در سفر اين مساله به روز ديگري موكول شد.

مديرروابط عمومي پرسپوليس ادامه داد: حتي رويانيان مي خواست براي حضور در اين جلسه از مسافرت بازگردد كه از دفتر وزارت ورزش و جوانان اعلام شد كه مشكلي نيست و نشست هفته آينده برگزار مي شود و دليل ديگري نيز در اين خصوص وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)