وضعیت شیث آخر هفته مشخص می شود
مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر حبیب کاشانی در محل باشگاه برگزار شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، جذب بازیکن در نیم فصل، ممنوع المصاحبه شدن علی دایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، موضوع شیث رضایی و مسایل مربوط به بازی نفت و دیدار هفته جاری با مس کرمان از جمله مسایلی بود که در این جلسه درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

 

در این جلسه علی دایی اعلام کرد با توجه به مناسب اعلام شدن نتایج تست پزشکی سکوبرت، باشگاه برای عقد قرارداد با این مدافع مالیایی اقدام کند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت تا پایان این هفته نظر خود را درباره وضعیت شیث رضایی به باشگاه اعلام خواهد کرد.

 

حبیب کاشانی در این جلسه از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواست نیازهای خود را برای جذب بازیکن در نیم فصل اعلام کند تا باشگاه با توجه به ظرفیت‌های ممکن، برای جذب آنها اقدام کند. بر این اساس مقرر شد تا روز پنجشنبه این موضوع از سوی دایی به باشگاه اعلام شود.

 

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، نامه رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس مبنی بر ممنوع المصاحبه شدن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بود. علی دایی در این‌باره گفت که تابع مقررات فدراسیون فوتبال است. این موضوع در ادامه جلسه مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گرفت.

 

موضوع تیم ب پرسپولیس نیز از دیگر مواردی بود که حسین عبدی درباره آن سخن گفت. باشگاه پرسپولیس اخیرا در نامه ای به هیات فوتبال استان تهران خواستار امکان استفاده از پتانسیل تیم اصلی در مسابقات تیم ب شده است که پیگیری این درخواست از جمله موارد مطرح شده از سوی حسین عبدی بود.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه درباره بازی با نفت تهران صحبت شد و همچنین در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای دیدار با مس کرمان نیز بحث و تبادل نظر شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)