مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته فنی پرسپولیس ظهر امروز (چهارشنبه) تشکیل شد که در این جلسه درباره تشکیل آکادمی فوتبال این باشگاه بحث و تبادل نظر شد.

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود:” با توجه به برنامه ریزی‌های کلانی که برای حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها وجود دارد، یکی از مهم ترین بحث‌های مطرح شده در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، موضوع تاسیس آکادمی فوتبال باشگاه بود که محور صحبت‌های کادر فنی و سرپرست باشگاه قرار گرفت.

آقای عبدی، مدیر تیم‌های پایه و آقای دایی هر کدام، نظرات خود را مطرح کردند و ادامه بحث در این خصوص، به کارشناسی بیشتر و برنامه‌ریزی‌های منسجم و طرح آن در جلسات آتی کمیته فنی باشگاه موکول شد.”

رسایی با اشاره به بازی‌های بین‌المللی پرسپولیس در ماه آینده در چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت:” برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر مسایل مربوط به این موضوع، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. نحوه میزبانی، برنامه‌های مورد نظر باشگاه، امکانات مورد نیاز کادر فنی محور صحبت اعضاء کادر فنی باشگاه بود. سفر به عربستان و برنامه‌های باشگاه برای این بازی نیز از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود. “

وی تصریح کرد:” کادر فنی همچنین درباره بازی با شاهین بوشهر توضیحاتی را ارائه داد. سرمربی تیم در عین حال که از نتیجه بازی رضایت داشت، عملکرد فنی مجموعه تیم را خالی از ایراد ندانست و نکاتی را در این خصوص مطرح کرد. از سوی دیگر درباره بازی با فولاد در ورزشگاه آزادی نیز بحث و تبادل نظر شد.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)