پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کارت پایان خدمت و معافیت تعدادی از بازیکنان را به نظام وظیفه داده‌ایم تا مورد بررسی قرار بگیرد.

علی کفاشیان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه حدود 105 بازیکن لیگ برتر و لیگ دسته یک مشکل کارت معافیت و پایان خدمت دارند به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه گفته می‌شود کارت پایان خدمت و معافیت 105 نفر مشکل دارد، درست نیست اما بعضی از کارت‌ها را به سازمان نظام وظیفه فرستاده‌ایم. آنها باید در این خصوص نظر دهند و ما منتظر نتیجه خواهیم بود و به طور جدی پیگیر موضوع هستیم.

وی در خصوص اینکه در صورت محرز شدن تخلف چه برخوردی با خاطیان صورت می‌گیرد اظهار داشت: براساس تخلفی که  صورت گرفته است تنبیهات به خصوصی داریم اما هنوز مدرک و سندی که نشان دهد تخلفی صورت گرفته در اختیار نداریم. تصور می‌کنم تا یک هفته دیگر نتیجه بررسی‌ها مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین در خصوص سقف بودجه باشگاه‌ها عنوان کرد: به میزبانی سازمان لیگ شب گذشته (یک‌شنبه) در همین مورد جلسه‌ای را در هیئت رئیسه برگزار کردیم و قصد داریم با باشگاه‌ها و کسانی که سقف هزینه‌ها را رعایت نکرده و تخلف کرده‌اند برخورد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخورد شما چگونه خواهد بود افزود: براساس اتفاقاتی که رخ می‌دهد، با متخلفان برخوردهای مختلف خواهیم داشت. به عنوان مثال جلسه کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد که یا از نقل‌وانتقالات جلوگیری می‌کنیم و متخلفان را جریمه می‌کنیم یا موارد دیگری که در این رابطه وجود دارد. در هر صورت تخطی از سقف هزینه‌ها خط قرمز ماست و همه باید این قانون را رعایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)