پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمامی تغییرات در این باشگاه به پایان فصل موکول شده است.

محمد جمشیدی روز شنبه افزود: اول باید از بازی خوب روز گذشته بازیکنان و عملکرد مناسب کادرفنی تشکر کنم و با این پیروزی شانس قهرمانی به تیم ما بازگشت. البته ما پیش از این بازی هم بسیار امیدوار بودیم.

وی ادامه داد:تیم پرسپولیس درچندسال اخیراصلا شرایط خوبی نداشته است، اما معتقدیم امسال می تواند بادایی موفق باشد و ماندن این تیم تا این لحظه در کورس قهرمانی نشان از موفقیت آن دارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا هیات مدیره پرسپولیس با تغییرات روبرو خواهد شد، گفت: تغییرات هیات مدیره یک موضوع طبیعی است.این هیات مدیره قطعا تا پایان فصل با همین نفرات به کار خود ادامه خواهد داد و بعد از آن وزیر برای فصل جدید تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در رابطه با وضعیت علی پروین تصریح کرد: قطعا هر تغییری در تیم به فصل آینده موکول می شود. علی پروین تاپایان فصل ماننداعضای هیات مدیره مدیر عامل باشگاه خواهد بود اما به طور حتم در پایان فصل شاهد تغییراتی با نظر وزیر خواهیم بود.

وی در خصوص مدیرعاملی علی پروین اظهار داشت: پروین عصاره ورزش است و سوال من این است که آیا مگر ما تا به حال به او فرصت دادیه ایم که می گوییم نمی تواند موفق باشد. متاسفانه آنقدر مدیران سیاسی به ورزش و این باشگاه آمده اندکه دیگرنمی توانیم باور کنیم یک اسطوره فوتبالی می توانددر مسئولیت مدیرعاملی موفق باشد.

جمشیدی در پاسخ به این سئوال که آیا رویانیان گزارش مالی خود را ارایه کرده است، گفت: رویانیان یک گزارش مالی درمطبوعات اعلام کرده است اما هنوز چیزی در اختیار ما قرار نداده که فکر می کنم این کار را انجام دهد.

وی تاکیدکرد: علی پروین هم ازمدیر مالی باشگاه درخواست گزارش کرده است و به طور حتم وضعیت مالی باشگاه در نشست هیات مدیره بررسی خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت رویانیان در نشست های هیات مدیره گفت: اگر او نمی آید نه ما مقصر هستیم و نه او . فکر می کنم بهتر است که در نشست های هیات مدیره تا پایان فصل حضور پیدا کند.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نیست از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس در دوره رویانیان حسابرسی شود، اظهار داشت:هیچ ابهامی وجود نداردکه نیاز به حسابرس داشته باشیم اما اگر مشکلی باشد حتما این کار را هم خواهیم کرد.

وی درخصوص مشکلات به وجود آمده برای بازیکنانی که ازباشگاه ماشین دریافت کرده اند، گفت:بازیکنان حق دارند از مشکل به وجود آمده ناراحت باشند اما رویانیان قول داده خیلی سریع این مشکل را برطرف کند و فکر می کنم این اتفاق به زودی رخ دهد.

جمشیدی با تقدیر از سید جلال حسینی به خاطر ماندن در پرسپولیس، اظهار داشت: وی یک بازیکن غیرتی است و مطمئن باشید هیچ گاه رفیق نیمه راه نخواهد بود.سید جلال پیشنهاد های بسیار خوبی داردکه می توانست با دریافت مبالغ بسیار زیاد راهی یکی از تیم های عربی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)