پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای رویانیان گفت: در جلسه هیئت مدیره تصمیمی می‌گیریم که نه به تیم لطمه بزند و نه هوادار دلخور شود.

محمد جمشیدی در مورد استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ من تازه متوجه این قضیه شدم و باید پس از صحبت با اعضای هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. انشاءالله در جلسه هیئت مدیره تصمیمی می‌گیریم که نه به تیم لطمه بزند و نه هوادار دلخور شود. باید صحبت‌های رویانیان را هم در جلسه هیئت مدیره بشنویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تصمیم‌گیری در این خصوص هیئت مدیره پرسپولیس با وزارت ورزش هم هماهنگی خواهد کرد اظهار داشت: وقتی وزیر ورزش مصاحبه کرده و گفته اختیار این قضیه در دست هیئت مدیره است دیگر تکلیف همه چیز روشن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در خیلی از بخش‌ها حق با رویانیان است. تیم بزرگ نیاز به حمایت دارد. من که عضو هیئت مدیره هستم باید تمام توانم را برای موفقیت باشگاه انجام دهم نه اینکه فقط بنشینم و ببینم چه زمانی مدیرعامل استعفا می‌دهد. خودم به شخصه اگر رویانیان خواسته‌ای داشت آن را دنبال می‌کردم تا نیاز مدیر عامل را برطرف کنم.

جمشیدی در واکنش به تحریم تمرینات پرسپولیس توسط بازیکنان این تیم پیش از دربی و به خاطر بی‌پولی خاطرنشان کرد:‌ واقعا باشگاه پول نداشت که به بازیکنان بدهد و به بی‌پولی خورده بودیم ضمن اینکه بازیکن هم حق دارد ناراحت باشد چون فوتبال شغل اوست و منبع درآمد. فوتبالیست‌ها هم گرفتاری و مشکلاتی دارند، یک نفر می‌خواهد قسط ماشینش را بدهد و یک نفر دیگر اجاره خانه‌اش را. مگر صاحبخانه به صرف اینکه مستاجرش بازیکن پرسپولیس است خانه‌اش را اجاره می‌دهد؟ باید به بازیکنان حق بدهیم چون روی قراردادی که بسته‌اند حساب کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)