پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت کار خود را خوب انجام داده و تغییر مدیرعامل به نفع پرسپولیس نبود و نیست.

محمد جمشیدی در مورد حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هفته پیش در این ارتباط با من صحبت شد و با توجه به اینکه کارمند وزارت ورزش هستم اگر به من تکلیف کنند نمی‌توانم نه بگویم و به دلیل عرق خاصی که دارم اگر احساس کنم بتوانم کمکی انجام دهم حتما این کار را خواهم کرد.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس از این تیم قهرمانی می‌خواهند عنوان کرد: اتفاقا در صحبتی که روز چهارشنبه در دفتر محمد عباسی انجام شد این مسئله مورد بحث بود. علی پروین اشاره کرد که هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند و باید تمام توان خود را بگذاریم تا به این هدف برسیم. کاری که باید انجام می‌شده تا به امروز انجام شده بازیکنان خوب اسپانسر مناسب، پول و مربی فهیم و بادانش به پرسپولیس آمده است. اختلافاتی که زمانی به وجود آمد می‌توانست روی تیم تاثیر بگذارد اما خدا را شکر این مسئله رفع شد.

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس در مورد ابقاء محمد رویانیان اظهار داشت: تغییر مدیرعامل به صلاح پرسپولیس نبود و نیست. باید اجازه دهیم تیم شرایط خودش را دنبال کند. وضعیت فعلی مورد قبول و پسند هواداران است و تغییر مدیریت شیوه‌هایی که دنبال می‌شود نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

جمشیدی در مورد اختلافاتی که در هیئت مدیره وجود داشت و اینکه آیا هیئت مدیره جدید با یکدیگر همدل هستند گفت: حتما همینطور است جمعی که من دیروز دیدم بسیار همدل و همراه بودند. مطمئن باشید با این وضعیت تیم به موفقیت می‌رسد. اگر در راس کار اختلافی نباشد در سطوح پایین تر باشگاه نیز اختلافی نخواهد بود. دیگر همه نگاه‌ها به کادر فنی، علی دایی و بازیکنان است. از آنها توقع می‌رود که بدون وجود مشکلات مدیریتی کار خود را انجام دهند. متاسفانه اختلافات هیئت مدیره در مقطعی سرمربی تیم را نیز وارد معرکه کرد که این موضوع می‌توانست تمرکز کادر فنی را بر هم بزند اما خدا را شکر اکنون در تیم آرامش وجود دارد و علی دایی با تجربه خوبی که دارد می‌تواند در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی در پایان در مورد سوابقش و اینکه آیا حضور همزمانش در هیئت مدیره پرسپولیس و پیکان مشکلی برای او ایجاد نمی‌کند گفت: 5 سال مدیرکل مجموعه انقلاب، مدیر مجموعه شهید کشوری، مدیرعامل پیکان و اکنون رئیس هیئت مدیره این باشگاه هستم. 14 سال نیز نایب رئیس فدراسیون تنیس بوده و هستم. حضور همزمانم در هیئت مدیره پرسپولیس و پیکان فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد البته باید این موضوع را بررسی کنیم و از فدراسیون استعلام بگیریم. اگر این مسئله مشکلی نداشت به فعالیتم ادامه می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)