پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: نشست فردا ( یکشنبه) اعضای هیات مدیره این باشگاه با وزیر ورزش و جوانان هنوز قطعی نشده است امادرصورت قطعی شدن به احتمال فراوان در این نشست تکلیف مدیرعامل نیز مشخص خواهد شد.

محمد جمشیدی افزود: برای حضور در نشست فردا هیات مدیره باوزیر ورزش هنوز هیچ چیزنهایی نشده است وما به صورت رسمی دعوت نشده ایم.

وی در خصوص اینکه آیا در نشست فردا تکلیف مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد، اظهار داشت: به طور حتم باید این اتفاق رخ دهد زیرا باشگاه باید با قدرت کار خود را دنبال کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری اختیارات مدیرعامل از سوی رویانیان به منتقمی قائم مقام باشگاه، گفت: خود منتقمی اعلام کرد که هیچ چیز در اختیار او قرار نگرفته است و فکر می کنم رویانیان تنها خواسته بود که تکلیفش زودتر مشخص شود.

جمشیدی در رابطه با اینکه چرا رویانیان پس از هر مصاحبه و مطرح شدن بعضی مسایل به وی پاسخ می دهد، تصریح کرد: دلیل این مساله را نمی دانم اما شاید از علاقه زیاد رویانیان به من باشد.

وی در خصوص اینکه آیا این حواشی به ضرر پرسپولیس نیست، گفت: مطمئن باشیداین حواشی به ضرر پرسپولیس است. بعد از 5 سال شاهد اتفاقات خوبی در تیم هستیم و مربی ما به خوبی در حال پشت سر گذاشتن بازی ها است و نباید تیم صدمه ببیند.اگر پرسپولیس امسال وارد حاشیه نشود می تواند قهرمان لیگ و حتی سال آینده لیگ قهرمانان شود.

جمشیدی در رابطه با عکس العمل های رویانیان به اعلام آمادگی علی پروین برای قبول مسئولیت مدیرعاملی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: مساله اصلا به این شکل نیست و رویانیان مدت ها بود که به خاطر اتفاقاتی که رخ داده اعلام کرده اگر کسی باشگاه را بگرداند حاضر است به او کمک کند.

وی تاکیدکرد: این مساله بار ها در رسانه ها و هیات مدیره اعلام شده وهمیشه موردموافقت قرارنگرفته است، اما بار آخری که این مساله طرح شد علی پروین اعلام آمادگی کرد و گفت با کمک دوستانی که دارد می تواند مشکلات مالی باشگاه را نیز حل کندو هیات مدیره نیز با این مساله در صورت حل مشکلات مالی موافقت کردوحتی رویانیان نیزاین مساله را پذیرفت و گفت به تیم همچنان کمک خواهد کرد.

جمشیدی درخصوص جبهه گیری ها علیه علی پروین از سوی برخی افراد به ویژه در شبکه های اجتماعی گفت: متاسفانه اگر اسطوره کشی باب شود آفت بزرگی وارد ورزش کشور می شود. مگر پرسپولیس چند پیشکسوت مانند علی پروین دارد که بخواهیم در مورد او اینگونه رفتار کنیم.

وی درمورد اینکه آیاامیر عابدینی هم درمیان گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس است، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ صحبتی در خصوص او نشده است.به طور حتم با نظر وزارت ورزش اینگونه تصمیمات گرفته می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان اعلام کرد که باید هرچه سریعتر تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)