پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکل مالی این باشگاه گفت: می‌دانم رویانیان برای رفع این مشکل اقداماتی انجام داده و حتماٌ تاپیش از شروع نیم فصل دوم به بازیکنان پول می‌دهد.

محمد جمشیدی در مورد برگزاری جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در این جلسه بیشتر در مورد بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان، نوع استقبال از میهمانان ایتالیایی و این گونه موارد صحبت شد و به نوعی فضای جلسه درباره بازی روز پنج‌شنبه بود.

وی در خصوص اینکه آیا در جلسه هیئت مدیره درباره استعفای رویانیان هم صحبتی شده اظهار داشت: آن موضوع دیگر فراموش شده است. رویانیان به خاطر کسر امتیاز از پرسپولیس و مسائل دیگر این موضوع را مطرح کرده بود. پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد وضعیت را خراب کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن حمایت از رویانیان، تاکید کرد: حالا متوجه می‌شوم رویانیان برای روی غلتک افتادن کارها چه حرصی می‌خورد، همین بازی با میلان را ببینید، کمتر کسی مثل رویانیان خودش را زیر بار این مسئولیت سنگین می‌برد و واقعاً باید قدرشناس او باشیم. علی پروین در جلسه هیئت مدیره می‌گفت بعد از تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس انگار دوباره متولد شدم.

جمشیدی در مورد انصرافش از حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده باشگاه‌های ایران و مخالفت هیئت اجرایی با این موضوع گفت: از این انتخابات انصراف دادم، هرچند قرار بود نماینده باشگاه‌های ایران باشم نه فقط فوتبال اما انصراف دادم و شرکت نمی‌کنم.

وی در واکنش به اعتراض علی فتح‌الله زاده به حضور او در انتخابات کمیته ملی المپیک، گفت: نمی‌دانم فتح‌الله زاده چه چیزی گفته و در جریان صحبت‌های او نیستم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور احتمالی امیر عابدینی در این باشگاه تصریح کرد: انتخاب قائم مقام یا رئیس سازمان فوتبال باشگاه از اختیارات مدیرعامل است و وظیفه هیئت مدیره بیشتر سیاست گذاری است، اما باید بگویم امیر عابدینی جزو بزرگان فوتبال ایران است که اگر بخواهد در باشگاه پرسپولیس پستی بگیرد کسی مخالف آن نخواهد بود.

جمشیدی ادامه داد: عابدینی مدیری کاردان و کار بلد است که اگر به باشگاه پرسپولیس بیاید می‌تواند تاثیرگذار باشد. به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس از چنین اتفاقی استقبال می‌کنم، چون عابدینی را دوست دارم.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اعتراض چند بازیکن این تیم به این موضوع گفت: در جلسه روز گذشته هیئت مدیره نتوانستیم به این موضوع رسیدگی کنیم اما می‌دانم رویانیان برای رفع این مشکل اقداماتی انجام داده و قطعاً به تعهداتش پایبند است. رویانیان تا پیش از شروع نیم فصل دوم به بازیکنان پول پرداخت می‌کند تا آنها با روحیه وارد بازی‌ها شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)