پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:بحث تغییر سرپرست در جلسه قبلی هیات مدیره مطرح شده بود.

محمد جمشیدی درباره دربی 77 عنوان کرد:در مجموع به نظرم مسابقه کسل کننده بود.در 15 سال اخیر کمتر پیش آمده است که بازی های پرسپولیس و استقلال جذاب و دیدنی شوند.این بار هم مسابقه خوبی را ندیدیم.

وی ادامه داد:تماشاگران متعصب هر دو قبل از اینکه قهرمانی در لیگ برتر و یا جام حذفی را بخواهند،پیروزی تیم شان در دربی را خواستار هستند.همین مساله فشار زیادی را روی مربیان و بازیکنان می آورد و این مساله باعث می شود کیفیت مسابقات بالا نباشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه برخی از تماشاگران شعار تبانی را در پایان بازی سر دادند گفت:این ها در فوتبال امروز معنا و مفهومی ندارد.مگر می شود جلوی چشم این همه دوربین و رسانه و تماشاگر زد و بند کرد؟اگر شوت پرسپولیس در نیمه دوم گل می شد و یا توپ به پای فرهاد مجیدی می گرفت،آیا باز هم اینگونه اظهارنظر می کردند؟به نظرم هر دو تیم در مسابقه روز جمعه دست به عصا بودند و 70 درصد بازی در میانه میدان در جریان بود.

وی درباره خواب آلودگی سعید شیرینی در بازی مقابل استقلال عنوان کرد:این اتفاق یک اشتباه غیرقابل بخشش است.اگر شیرینی مشکلی داشت و احساس خستگی می کرد اصلا نباید به بازی می آمد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود:بازیکن در این مسابقه به این دشواری و حساسی به نیمکت تیمش نگاه می کند.اگر روی نیمکت خبری از خمودگی باشد،بازیکن هم از لحاظ انگیزشی دچار مشکل می شود.رویانیان حتما باید به این موضوع ورود کند که چرا سرپرست تیم در این مسابقه به این حساسی دچار حالت خواب آلودگی شده بود.متاسفانه چنین اتفاقاتی بازتاب خوبی برای ورزش ایران در آن سوی آبها هم ندارد و باید مراقب بود.

جمشیدی درباره اینکه آیا احتمال تغییر سرپرست پرسپولیس وجود دارد یا نه گفت:این مساله در حیطه اختیار سرمربی است.در واقع علی دایی تصمیم می گیرد که سرپرست چه کسی باشد و بعد با باشگاه هماهنگ می کند.البته شیرینی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است اما این اتفاق به نظرم چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن عبور کرد.

وی درباره این موضوع که گفته می شد بحث حضور کریم باقری و محمد پنجعلی در سمت سرپرستی پرسپولیس مطرح بوده گفت:این موضوع در جلسه قبلی هیات مدیره مطرح شده بود.با این وجود باید ببینیم نظر سرمربی تیم چیست.هیات مدیره نظرش را در این باره روز چهارشنبه به رویانیان اعلام می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)