مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مديريت پرسپوليس از بازيكنان قديمي اين باشگاه واهمه دارد.

پژمان جمشيدي اظهار داشت: من، كريم باقري، محمد رضا طهماسبي و علي آذري قديمي ترين بازيكنان ليگ برتر هستيم كه در هر 8 دوره گذشته حضور داشتيم. 4 سال است كه مي‌خواهم به پرسپوليس بيايم اما سنگ اندازي مي‌كنند. تصورم اين است كه مديريت باشگاه دوست ندارد بازيكنان قديمي در پرسپوليس حضور داشته باشند.  اگر مديريت باشگاه قدرتمند باشد از حضور بازيكنان قديمي احساس خطر نمي‌كند.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه بازيكنان ضعيف تر از من به عضويت پرسپوليس درآمده‌اند. در ابتداي فصل قرار بود به پرسپوليس بروم و با محمود خوردبين در اين زمينه صحبت هايي انجام دادم. قرار شد به من خبر بدهد حتي حاضر بودم با پيشنهادي كمتر به اين تيم بروم. مدتي هم حميد استيلي در پرسپوليس بود كه او هم با من رابطه خوبي نداشت و اجازه نداد به پرسپوليس بروم. آن هم در حالي كه من فقط به دليل مشكل خدمت سربازي از پرسپوليس جدا شدم اما پس از سربازي ديگر نتوانستم به اين تيم بازگردم.
جمشيدي در مورد حضورش در ابومسلم گفت: از اين كه در تيمي قديمي و پرطرفدار مثل ابومسلم هستم خوشحالم البته به دليل اين كه دير به اين تيم اضافه شدم در هفته اول ليگ در تركيب اصلي حضور نداشتم.ابومسلم تيم خوبي است اما در حال حاضر نمي‌توان گفت در چه رده‌اي قرار مي‌گيرد اما فكر مي‌كنم در ميانه جدول قرار بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)