پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رویانیان حق دارد که تکلیفش را بداند، گفت: ما هم منتظر نظر وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس هستیم.

محمد جمشیدی در واکنش به صحبت‌های امروز محمد رویانیان مبنی بر کناره‌گیری موقتش از مدیریت پرسپولیس گفت: اکنون در تهران نیستم و نمی‌دانم چرا رویانیان چنین تصمیمی گرفته است و باید آن را از طریق سایر اعضا پیگیری کنم اما باید بگویم که رویانیان حق دارد که چنین حرفی بزند. او به عنوان مدیر اجرایی باشگاه حق دارد که بداند می‌خواهند باشد یا اگر نمی‌خواهند فرد دیگری را به جایش برگزینند.

وی ادامه داد: هفته پیش اعضای هیات مدیره جلسه‌ای تشکیل دادند که در امضای صورتجلسه آن خود رویانیان هم سهیم بود و قرار شد طی یک روز نتیجه مشخص شود اما اکنون یک هفته گذشته و نتیجه‌ای حاصل نشده است. ما هنوز منتظریم که وزارت ورزش پاسخ نامه ما را بدهد و تکلیف را روشن کند.

جمشیدی در ادامه و در پاسخ به این سوال که مشکل باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان چیست، گفت: رویانیان مدت‌هاست که به خاطر خستگی و مسائلی که خودش عنوان می‌کند، به رغم مخالفت همیشگی هیات مدیره، گفته که ترجیح می‌دهد کنار برود و به عنوان عضو هیات مدیره به تیم کمک کند.

وی افزود: تا هفته پیش اوضاع به همین گونه ادامه داشت تا اینکه وزارت ورزش اعلام کرد که دیگر به پرسپولیس و استقلال پولی نمی‌دهد. این جا بود که علی پروین گفت اگر خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه به بخش خصوصی محقق شود، افرادی را دارد که می‌توانند به باشگاه کمک کنند و آن را از بن‌بست دربیاورند. شاید آن روز بهترین تصمیم همین بود که رویانیان کناره‌گیری کند و آن طور که خودش گفته از کنار تیم به آن کمک کند.

از گفته‌های وزیر ورزش و وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این گونه برمی‌آید که خصوصی سازی این دو باشگاه در آینده‌ای نزدیک امکان‌پذیر نباشد چرا که محمود گودرزی گفته بود این کار نیازمند کار کارشناسی دقیق و حسابرسی کامل این دو باشگاه است. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: مثل اینکه علی پروین با وزارت ورزش در این زمینه توافق‌هایی انجام داده است. به هر حال ما منتظریم که ببینیم وزارت ورزش فردا (شنبه) چه تصمیمی می‌گیرد.

جمشیدی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا علی پروین را گزینه مناسبی برای مدیریت پرسپولیس می‌داند یا خیر گفت: حرف من این است که اکنون پرسپولیس در اوج است و تنها نگرانی‌ام این است که خدای نکرده این بحث‌ها پرسپولیس را از این وضعیت دور کند. در پرسپولیس آدم‌های زیادی آمده‌ و رفته‌اند. چه به عنوان مدیرعامل و چه به عنوان عضو هیات مدیره. مهم این است که این اتفاقات تیم و باشگاه را به حاشیه نبرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)