پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علی پروین وعده داد در صورت خرید سهام این باشگاه می‌تواند مشکلات را مرتفع کند.

محمد جمشیدی در واکنش به تبرئه علی دایی از سوی کمیته استیناف، گفت: قبلاً گفته بودم که این اتفاق رخ می‌‌دهد و جا دارد از اعضای محترم کمیته استیناف تشکر کنم.

وی عنوان کرد: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌خواهند بگویند باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف فشار آورده، اصلاً مگر با فشار آوردن می‌شود کاری انجام داد؟ کمیته استیناف دلایل و مستندات را بررسی کرد و علی دایی تبرئه شد. کمیته استیناف مانند دادگاه تجدید نظر عمل می‌کند و نمی‌شود به آن برای تغییر فشار  آورد.

جمشیدی در خصوص شایعات تغییرات مدیریتی در پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و به کمک نیاز دارد. با توجه به صحبت‌های معاون اداره مالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دیگر کمک مالی نمی‌شود، در این شرایط به وزارت ورزش پیشنهاد کردیم که سهام پرسپولیس را واگذار کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از ارائه این پیشنهاد علی پروین اعلام کرد با توجه به ارتباطی که با وزیر ورزش و جوانان دارد اگر اختیار این قضیه با او باشد با دوستان علاقه مندی که مانند حسین هدایتی دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعیت این است که نباید به خاطر بقای خودمان پرسپولیس را فنا کنیم و اتفاقاً رویانیان هم این مسئله را پذیرفت. علی پروین وعده داد که می‌تواند مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)