پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، خصوصی‌سازی را تنها راه نجات این باشگاه دانست.

محمد جمشیدی در واکنش به اینکه وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی اعلام کرده است تغییرات مدیریتی در 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال رخ نخواهد داد، عنوان کرد: به هر حال تکلیف ما مشخص شد و می‌دانیم که باید با این سیستم کار کنیم. وزارت ورزش هم باید به ما کمک کند، چرا که با این کار اوضاع باثبات‌تری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: من دوست داشتم هر اتفاقی که رخ می‌دهد آرامش را در پرسپولیس حکمفرما کند. حالا با این حمایت رویانیان قطعاً یک رویکرد جدید خواهد داشت و می‌داند که وزارت ورزش تیم را حمایت می‌کند. قطعاً این موضع وزارت ورزش می‌تواند به نفع باشگاه تمام شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حتماً وزارت ورزش مشکلات مالی این باشگاه را حل خواهد کرد، گفت: در صورتجلسه‌ای که برای وزارتخانه تنظیم کرده بودیم، بحث خصوصی‌سازی مطرح شده بود. حتی رویانیان در آن جلسه هم این موضوع را مطرح کرد که اگر علی پروین می‌تواند با همراهی دوستانش به پرسپولیس کمک کند، با او همکاری لازم را داشته باشد.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که «آیا واقعاً روزی می‌رسد که پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند؟»، اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم غیرممکن است اما واقعاً کار سختی است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا این اتفاق رخ دهد، چون خصوصی‌سازی تنها راه نجات پرسپولیس و استقلال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)