مرجع خبری پرسپولیس : حضور حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه دیروز ورزش و مردم فرصتی بود بر ناگفته های مدیریت وی در طول چند ماه گذشته .


کاشانی که با حضور در این برنامه و ارائه اسناد مستند به مجری و کارشناس این برنامه پرده از رویدادهایی در پرسپولیس برداشت که در هیچ یک از تیم های لیگ دسته سوم نیز اتفاق نیافتاده است.


قراردادهای میلیونی از پول هواداران و ادعاهای بی مورد مدیریتی , مدیران گذشته پرسپولیس از نکات جالب این برنامه بود . کاشانی در بخشی از سخنان خود گفت:


 

 

شنيده‌ام كه يكي از مديران گفته مي‌خواهيم اسپانسر 3 ميلياردي براي استيل آذين جذب كنيم. سؤال من اين است هنگامي كه در سال 86 ما اسپانسر يك ميليارد و 950 ميليون توماني گرفتيم چرا در آن زمان آقايان نمي‌توانستند براي پرسپوليس اسپانسر 3 ميلياردي بگيرند. در سال 87 نيز به مسابقات آسيايي رفتيم و با توجه به اينكه 7 بازي به بازي‌هاي ما اضافه مي‌شود مبلغ هزينه‌هاي ما بالاتر مي‌رود. بنابراين آقايان بايد در مدت زمان حضور خودشان در پرسپوليس خود را نشان مي‌دادند و مطرح كردن مسائلي مثل جذب اسپانسر 3 ميلياردي براي تيم‌ها نوعي عوام فريبي است.

چطور مي‌شود پرسپوليس براي 40 بازي اسپانسر يك ميليارد و 100 ميليوني براي يك فصل مي‌گيرد اما وقتي من در نيم فصل دوم آمده‌ام اين قرارداد را فسخ كردم و در نيم فصل دوم براي نيمي از بازي‌ها يك ميليارد و 700 ميليون تومان اسپانسر گرفتيم. به اعتقاد من ثبت عدد اوليه در باشگاه پرسپوليس اصلا واقعي نيست و همه بايد بدانند كسي در اين بين مبلغ 150 ميليون تومان به عنوان حق شخصي برداشت كرده است.

 

 

پس از این سخنان بود که رئیس پیشین هیات مدیره پرسپولیس در مقام پاسخگو با لهنی تند برآمد . وی  گفت :

رئيس هيات مديره باشگاه استيل‌آذين گفت: هميشه دوست داشتم حرمت‌ها حفظ شود اما حالا مي‌گويم نادانان و جاهلان در اظهارنظرهاي خود بيشتر دقت كنند.

حسين هدايتي خصوص اظهارات صبح امروز سرپرست باشگاه پرسپوليس مبني بر اين كه ” آنهايي كه حرف از اسپانسر سه ميلياردي مي‌زنند عوام فريبي مي‌كنند ” اظهار داشت: بايد خدمت آقايان بگويم اگر ما اسپانسر سه ميلياردي يا بيشتر داريم فقط به خودمان ارتباط دارد و به هيچ كسي مربوط نيست كه درباره ما اظهار نظر كند.


حال پس از گذشت تنها یک روز از این اتفاقات رئیس ورزش کشور آب پاکی را بر روی دست مدیر سابق پرسپولیس و برخی رسانه های نوشتاری ریخت و گفت :


تا به امروز کسی به صورت شخصی پولی را به باشگاه نیاورده است. اگر کسی مدعی چنین مسئله‌ای است مدارک خود را ارائه کند.”

سعیدلو در پاسخ به سئوال شبکه خبر تلویزیون درباره ادعای برخی افراد مبنی بر هزینه شخصی برای پرسپولیس، تأکید کرد: “تا به امروز هیچ‌کس به صورت شخصی برای باشگاه هزینه نکرده است و چنین ادعایی درست نیست. اگر کسی چنین ادعایی دارد مدارکش را نیز ارائه دهد تا مسائل به صورت شفاف روشن شود.”


در پایان روی سخن ما با مالک باشگاه استیل آذین می باشد :

هميشه دوست داشتیم حرمت‌ها حفظ شود اما حالا مي‌گويم آقای نادان و جاهل در اظهارنظرهاي خود بيشتر دقت كن !

چون باشگاه پرسپولیس  براي هواداران  است و به اين باشگاه، مسئولان و بازيكنانش افتخار مي‌كنیم هيچ كس نمي‌تواند برسر هواداران منت بگذارد .

بهتر است دست از عوام فریبی برداری !!دوست دارم اين ضرب‌المثل را بهم شنوی  كه “كافر همه را به كيش خود پنداردو بس !


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)