پرسپولیس نیوز : صحنه اخراج مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و کارت زرد گرفتن دروازه‌بان سرخ‌پوشان برای لحظاتی بازی پرسپولیس و ملوان را به جنجال کشاند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود در وقت اضافه با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

* هواداران تیم ملوان پس از گل تیم پرسپولیس شدیدترین فحاشی‌ها را علیه سوشا مکانی دروازه‌بان سرخ‌پوشان انجام دادند. این در حالی بود که مکانی در این لحظه مشغول شادی کردن بود.

* در صحنه‌ای بازیکن ملوان روزی زمین افتاده بود اما بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به این صحنه مشغول ادامه بازی بودند. بعداز اینکه توپ به اوت رفت مازیار زارع هافبک تیم ملوان با کمال کامیابی‌نیا بازیکن پرسپولیس به دلیل اینکه چرا توپ را به اوت نزده بود درگیر شد که با وساطت سایر بازیکنان این غائله ختم به خیر شد.

* در نیمه دوم وقت اضافه مهدی طارمی که یک کارت زرد پیش از این گرفته بود به دلیل خطا بر روی سرگی پشنکو دروازه‌بان تیم ملوان از البرز حاجی‌پور داور بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد که به دلیل همین کارت زرد از بازی اخراج شد. بعد از اخراج این بازیکن هواداران پرسپولیس به شدت علیه داور بازی شعار دادند. در این لحظه و در حالی که همه حواسشان به اخراج مهدی طارمی بود محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول این بازی حاج‌پور را فرا خواند و در گوش او موضوعی را گفت که این مسئله حاجی‌پور به سمت مکانی رفته و یک کارت زرد را به دروازه‌بان سرخ‌پوشان بدهد. این اتفاق لحظاتی بازی را به تشنج کشاند چرا که مکانی به سمت کمک داور اول آمد تا اعتراضش را به او عنوان کند و در این صحنه همه نیمکت‌نشینان پرسپولیس کنار زمین آمده و نسبت به این تصمیم داور معترض بودند. مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس در این صحنه بر سر مکانی فریاد می‌زد و از او می‌خواست که به این موضوع خاتمه دهد و درون دروازه بایستد و این اتفاق‌ها برای لحظاتی باعث شد بازی به جنجال کشیده شود.

* برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی پس از بازی نیروهای ویژه پلیس در استادیوم مستقر شدند تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنند.

* درگیری کلامی میان تماشاگران دو تیم در این بازی بسیار زیاد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)