آقاي شريفي؛ مواضع سخيف كميته‌انضباطي، در آينده شرمسارتان خواهد كرد

مرجع خبری پرسپولیس : روابط عمومي باشگاه پرسپوليس پاسخ اظهارات رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را داد.

متن پاسخ روابط عمومي باشگاه پرسپوليس به شرح زير است:

“رئيس محترم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اخيراً در مصاحبه با يكي از خبرگزاري ها اظهاراتي كاملاً غيرمسئولانه و غير كارشناسي را بيان نموده‌اند و روابط عمومي اين باشگاه را ناگزير از پاسخ و تنوير افكار عمومي مخاطبين فهيم جامعه فوتبال نموده است.

1-اظهارات آقاي شريفي مبني بر اينكه صدمات وارده به شخصيت برجسته فوتبال كشورمان آقاي علي دايي در ازاء دريافت پول قرارداد ايشان بوده حاكي از آن است كه ايشان از اين موضوع مطلع نيستند كه اين صدمات نوعاً در بازي‌هاي ملي صورت گرفته و حضور تاريخي آقاي دايي در كسوت بازيكن تيم ملي ايران اسلامي نه تنها ما بازاي مالي نداشته بلكه صرفاً برخاسته از غيرت و تعصب ملي بوده است.

 

2- تلاش براي تخريب وجهه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان يكي از پرافتخارترين چهره‌هاي ورزشي اسلامي از سوي متولي جايگاه شبه قضائي كميته انضباطي جاي تأسف فراوان دارد.

3- اين باشگاه براي هواداران غيور و فهيم تيم تراكتور سازي به عنوان يكي از ذخاير ارزشمند فوتبال كشور، جايگاه و احترام خاصي قائل است و هميشه از اينكه بازي‌هاي دو تيم پرسپوليس و تراكتورسازي با حضور پر حرارت هواداران دو تيم، كانون توجه ميليون‌ها علاقمند به فوتبال است بسيار خرسند است. بديهي است اظهارات مغرضانه و غير مسئولانه آقاي شريفي در تحريك هواداران تيم تراكتورسازي از نگاه ريز بين و دقيق اهالي فهيم فوتبال دور نخواهد ماند. انتظار به حق جامعه فوتبال و حتي هواداران با درايت تبريزي، قابليت درك لزوم تفكيك تعداد معدود تماشاگر نمايان از خيل عظيم هواداران با اخلاق و با فرهنگ حوزه فوتبال است. قطعاً چنين مواضع سخيفي حافظه تاريخي كميته انضباطي را شرمسار يادآوري آن در آينده خواهد نمود.

4- اظهارات تكراري آقاي شريفي در خصوص دفاع ار رأي صادره مبني بر ممنوعيت مصاحبه آقاي علي دايي طبعاً با توجه به دو واقعيت “عدم اشراف ايشان بر مباني حقوقي ” و “تلاش ايشان در استفاده از ابزار كلامي ” كماكان اين رأي را در شمار آرايي قرار داده است كه همچون مهري بر پيشاني صادركننده اين رأي پاك ناشدني است.

بازخواني مجدد اين رأي توسط جناب آقاي شريفي اين واقعيت را براي ايشان يادآوري مي‌كند كه در رأي صراحتاً آقاي دا‌يي از انجام هرگونه مصاحبه با موضوع فوتبال منع شده بودند و اظهارات متعاقب و متناقض آقاي شريفي مصداق بارز ” الغريق يتشبث بكل حشيش ” است. اين پرونده صرفاً از اين منظر كه يك حكم، در تناقض آشكار با حقوق مسلم فردي و قوانين و مقررات داخلي و خارجي است به مراتب خجالت آور تر از واقعه اي است كه در بازي تيم هاي ذوب آهن و مس كرمان شاهد بوديم اما اي كاش شجاعت تيم شريف داوري در پذيرش مسئوليت خطا، در جايگاه هاي بايسته تري را شاهد بوديم.

5- باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي از اينكه رئيس كميته انضباطي فوتبال در تقابل آشكار و كاملاً شخصي با اين باشگاه قرار داشته و حقوق مسلم باشگاه را در مواضع مختلف ذبح مي‌نمايد به مراجع ذيصلاح شكايت دارد و به آقاي دكتر شريفي كه علاقمند به حضور فعال در عرصه رسانه‌هاي ورزشي هستند توصيه مي نمايد براي ديده شدن راه ديگري غير از بالا رفتن از شاخه هاي درخت تنومند پرسپوليس را بيابند. “

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)