پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جواب دومین مصاحبه قاضی علیه این تیم گفت: به خاطر بازی حساس استقلال در آسیا فعلاً سکوت می‌کنیم.

سعید شیرینی  در جواب دومین مصاحبه محمد قاضی اظهار داشت: ابتدا باید این را بگویم که قصد نداشتم که درباره ایشان حرفی بزنم اما چون خود آقای قاضی مصاحبه  علیه باشگاه را شروع کرد و ما هم جواب دادیم. این آقا تهدید کرده که هزار ناگفته بر زبان دارد که آنها را به زبان نیاورده و فقط یکی از آنها را گفته است در حالی که از این یک حرف، ما چیزی سر در نیاوردیم.

وی افزود: ای کاش قاضی از 999 حرف ناگفته‌اش دلایلی نیز بابت از دست دادن موقعیت‌های صددرصد گلی که در دربی خراب کرد نیز صحبت‌هایی را بگوید. خوشحال می‌شویم درباره تمایلش در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم برای رفتن به استقلال هم صحبت‌هایی می‌کرد.

شیرینی ادامه داد: ما هم خیلی چیز‌ها داشتیم تا حرف بزنیم. تعداد دقایق بازی ایشان در پرسپولیس، تعداد اندک گل‌هایی که برای تیم به ثمر رسانده و پول‌های بی‌زبانی که بابت این کارهای اندک که از ما گرفته است، اما به تاکید رویانیان و با توجه به بازی حساس استقلال و نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا فعلاً سکوت می‌کنیم تا در فرصتی مناسب و در صورت تکرار بی‌حرمتی‌های قاضی به پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا پاسخ مناسبی به اینگونه رفتار بدهیم.

سرپرست قرمز‌پوشان یادآور شد: با توجه به اینکه به خوبی می‌دانیم سرمنشاء این مصاحبه‌ها کجاست و دلیل این قبیل حاشیه‌ها به نتیجه‌گیری تیم دایی برمی‌گردد. به رغم حرفهای زده شده نمی‌خواستیم جوابی بدهیم، اما متاسفانه تهدید به افشاگری نزد برخی از بازیکنان جداشده باب شده و ما هم مجبور شدیم یک ده هزارم برخی پشت پرده‌های این فوتبال را اعلام کنیم.

وی در پایان یادآور شد: البته صحبت‌های آقای قاضی هم به مقامات حقوقی باشگاه ارجاع شده تا در مراجع ذیربط به وقت خودش درباره آن اقدامات لازم در مقاطع مختلف انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)