پرسپولیس نیوز : تیم نوجوانان پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی، این هفته برابر تیم وحدت به پیروزی رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نوجوان که در هفته‌های گذشته با ناکامی روبرو شده بودند، این هفته با دو گل حمیدرضا طاهرخانی در دقایق یک و 55 برابر تیم وحدت به پیروزی رسیدند. این نتیجه در حالی کسب شد که وحدت بازی رفت را به سود خود رقم زده بود.

رحیم یوسفی درباره شرایط تیم خود گفت: بچه‌ها در هفته‌هایی که نتیجه نمی‌گرفتیم هم بازی‌های خوبی را انجام دادند. هدف ما این بود که آنها فوتبال خوبی بازی کنند و این کار را به درستی یاد بگیرند. از سوی دیگر ما برای این فصل 12، 13 نفر را از نونهالان سال قبل برداشتیم که سال بعد می‌توانند در همین رده بازی کنند. در واقع بهایی را دادیم اما در عوض سال بعد تیم خوبی داریم که خوب فوتبال بازی می‌کند.

و اما این هفته تیم جوانان پرسپولیس که روی نوار پیروزی حرکت می‌کرد، برابر تیم سایپا تن به شکست سه بر یک داد. حسین ابرقویی تک گل سرخپوشان را در خانه حریف به ثمر رساند. سرخپوشان جوان، این هفته خود را آماده مصاف خانگی برابر تیم استقلال می‌کنند. شاگردان مجید پروین دربی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

نونهالان پرسپولیس هم این هفته پس از پیروزی‌هایی که داشت برابر تیم پیام تن به شکست دو بر یک داد. تک گل سرخپوشان در این بازی توسط حسین یوسفی به ثمر رسید.

ضیاء عربشاهی درباره این بازی گفت: داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد اما در کل داوری خوبی را شاهد بودیم. ما به خودمان باختیم. در 10 دقیقه اول باید توسط یوسفی و خدایی به گل می‌رسیدیم اما برخلاف جریان بازی، روی دو اشتباه فردی، دو گل دریافت کردیم و گل دوم که روی یکی از حمله‌های ما و پس از دفع توپ بود. از دقیقه 30 به بعد باید گل‌های متعددی می‌زدیم اما بچه‌ها فرصت‌ها را از دست دادند.

مربی تیم نونهالان پرسپولیس در پایان اضافه کرد: تیم حریف هم یک بازیکن مشکوک به صغر سن داشت که یکی دیگر از تیم‌ها هم روی او اعتراض کرده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)