مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال جوانان پرسپوليس با نتيجه 4 بر يك مقابل جوانان استقلال به برتري رسيد و انتقام شكست اميدها را از رقيب نامي خود گرفت.


ديدار تيم‌هاي جوانان پرسپوليس و استقلال در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي باشگاه‌هاي تهران از ساعت 18 امروز با حضور حدود 400 تماشاگر در ورزشگاه دستگردي تهران آغاز شد كه اين ديدار با نتيجه پرگل 4بر يك به سود جوانان سرخ‌پوش پايتخت به پايان رسيد.

در ابتدا رضا كاظمي در دقيقه 2 قرمزپوشان را پيش انداخت اما سعيد بابانژاد در دقيقه 67 براي استقلال كار را به تساوي كشاند. اين پايان كار نبود و در دقيقه 75 داور مسابقه يك ضربه پنالتي به سود پرسپوليس اعلام كرد. نيك‌نفس اين ضربه را به گل تبديل كرد تا سرخپوشان پيش بيفتد. ميلاد نوري در دقيقه 90 و پيمان قديمي در دقيقه 90 + 3 گل‌هاي سوم و چهارم پرسپوليس را وارد دروازه آبي‌پوشان كردند.

در اين ديدار پربرخورد در دقيقه 82 غلامرضا سجادي سرمربي جوانان استقلال به علت اعتراض به تصميمات داور و توهين به وي از زمين مسابقه اخراج شد.  بازي برگشت دو تيم يكشنبه هفته آينده به ميزباني پرسپوليس برگزار مي‌شود.

پرسپوليس چندي پيش در رده اميدها در دو بازي رفت و برگشت مغلوب استقلال شده بود و با برد امروز انتقام گرفت اگر چه هنوز بازي برگشت مانده است.

 

* در اين ديدار پر برخورد كه 7 كارت زرد را براي بازيكنان دو تيم به همراه داشت در دقيقه 82 مسابقه غلامرضا سجادي سرمربي جوانان استقلال به علت اعتراض به تصميمات داور و توهين به وي از زمين مسابقه اخراج شد.

*هواداران استقلال در دقايق پاياني مسابقه به شدت از شكست تيم محبوب خود ناراحت بودند و شعارهايي عليه مربيان و بازيكنان تيم خود سر دادند و آنها را بي غيرت خطاب كردند.

* داور اين ديدار بعد از به صدا در آوردن سوت پايان مسابقه به علت تجمع هواداران ناراضي استقلال در بالاي در خروجي زمين چمن چند دقيقه‌اي روي نيمكت‌ مربيان نشست و بعد از خارج شدن تماشاگران اقدام به خروج از زمين مسابقه كرد.

* هواداران ناراضي استقلال كه به شدت از شكست تيم محبوب خود ناراحت بودند با تجمع در جلوي در خروجي ورزشگاه مشكلاتي را براي حراست مجموعه به وجود آوردند و شعارهايي را عليه مسئولان تيم سر دادند و خواهان رسيدگي به وضع نامطلوب تيم محبوب خود شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)