پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رامین رضاییان به دلیل پیوستنش به پرسپولیس تبریک می‌گویم اما این احساس که او آمده تا جای من را بگیرد ندارم.
 
 
بابک حاتمی، درخصوص شرایط تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط خیلی خوب نیست چراکه با ۱۰- ۱۱ بازیکن تمرین می‌کنیم آن هم در حالی که الان باید تیم به صورت کامل جمع شده بود و همه با هم تمرین می‌کردیم. البته فعلا فقط ۱۰ نفر بدنسازی می‌کنند و ۱۵ نفر دیگر کم داریم که این مسئله در تیم باعث اختلال می‌شود.
 
وی ادامه داد: نمی‌دانم شرایط پرسپولیس چطور خواهد بود اما امیدوارم هر چه رو به جلو می‌رویم وضعیت بهتر شود. به هر حال پرسپولیس برای مردم و هوادارانش مهم است و همه باید تلاش کنیم که از این وضعیت بیرون بیاییم. اگر بخواهم بگویم شرایط ایده‌آل است دروغ گفته‌ام.
 
حاتمی در مورد شرایط بدنی خودش هم اظهار داشت: از روز اول تمرینات در کنار تیم بودم و بدنسازی می‌کنم. البته تمرینات فشار بالایی دارد و آماده یک فصل خوب می‌شویم.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مالی این باشگاه اظهار داشت: من هنوز از فصل قبل ۶۰- ۷۰ درصد طلب دارم و کسی هم هنوز در این باره با من صحبت نکرده که تسویه حساب کنیم حالا اگر حرف هم بزنیم سریع می‌گویند تعصب ندارم.
 
وی افزود: واقعا شرایط مالی نه به من بلکه به اکثر بازیکنان فشار آورده و ادامه این وضعیت اصلا خوب نیست اما تنها می‌توانم امیدوار باشم شرایط به زودی درست شود.
 
حاتمی در خصوص قرارداد خودش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من برای فصل پانزدهم با پرسپولیس قرارداد دارم و رقم قراردادم هم مشخص است. دلیلی برای صحبت کردن با مسئولان باشگاه در این باره وجود ندارد اما باید درباره تعهد پرداخت‌ها صحبت کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب رامین رضاییان افزود: به رامین تبریک می‌گویم که به پرسپولیس آمد و می‌دانم که او می‌تواند به تیم کمک کند. البته ما با هم رقیب نیستیم و رفیق هستیم و تلاش ما برای موفقیت پرسپولیس است. من به او به دلیل حضور در پرسپولیس تبریک می‌گویم و با هم تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس موفق شود.
 
وی در پایان اظهار داشت: هیچ گاه این احساس که رامین رضاییان آمده تا جای مرا بگیرد به من دست نداده و باید بگویم من و او جای خودمان را داریم. ما در کمال احترام با هم کار می‌کنیم و پرسپولیس با جذب این بازیکن خرید خوبی انجام داده است. هرچند که باید بگویم مشکلات پرسپولیس با جذب همین یک بازیکن حل نمی‌شود و باید بازیکنان دیگر هم به ما اضافه شوند. البته وضعیت نوری و عالیشاه هم باید روشن شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)