پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی با فولاد فینالی زودرس است با حس انتقام‌جویانه به اهواز می‌رویم.

  دقایقی با فرزاد حاتمی مهاجم قرمزپوشان گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

 

 

قبول دارید این روزها پرسپولیس برخلاف شش هفته گذشته روزهای خوبی را سپری نمی‌کند؟

بله، من با توجه به نتایج چند هفته اخیر اعلام می‌کنم شرایط‌مان اصلاً خوب نیست. ما سه امتیاز بسیار حساس و حیاتی را از دست دادیم در روزی که حداقل بازی باید با تساوی تمام می‌شد.

 

 قبول دارید شکست مقابل گسترش فولاد دور از ذهن بود؟

بالاخره فوتبال است و نمی‌شود این حرف‌ها را زد، اگر استقلال در بازی خودش ذوب‌آهن را در لیگ برتر ببرد و فولاد هم حریف خود را شکست دهد کار ما خیلی‌خیلی سخت است و به نظرم اختلاف هفت امتیازی در شش هفته بین ما با تیم‌های دیگر به وجود می‌آید. به همین دلیل کار برای جبران خیلی سخت است و باید خودمان را آماده روزهای سخت‌تر کنیم.

 

 شاید آنها هم امتیاز از دست دادند؟

اگر تیم‌های دیگر امتیاز از دست بدهند برای ما بهتر خواهد شد و قطعاً به قهرمانی امیدوارتر می‌شویم. شش هفته تا پایان لیگ برتر مانده و ما باید نیم‌نگاهی به لغزش بالانشینان جدول لیگ برتر داشته باشیم. اتفاقی است که برای ما افتاده هیچ‌کس دوست نداشت این اتفاق بیفتد اما فوتبال است و هر اتفاقی امکان دارد در دقیقه‌ها و ثانیه‌های آن بیفتد.

 

 چطور شد که پرسپولیس چهار هفته پشت سرهم نتیجه نگرفت؟

فوتبال ورزشی است که نمی توان نتایج آن را پیش بینی کرد، اما انشالله تلاش‌مان را می‌کنیم که جبران کنیم، ما دیگر حتی یک امتیاز هم نباید از دست بدهیم و چشمان به بازی‌های تیم‌های دیگر باشد. بالاخره شاید قشنگی فوتبال هم همین است و نمی‌شود کاری کرد. در برخی بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم اما به در بسته می‌خوریم.

 

 در بازی با گسترش فولاد هم با چنین شرایطی روبه‌رو شدید؟

بله،وقتی که از یک تیم یک گل عقب بیفتی خیلی سخت است که در چارچوب بازی قرار بگیری. گسترش فولاد تیمی بسیار دونده بود. آنها در زمین خودشان بازی می‌کردند و اگر مقابل چنین تیم‌هایی اگر گل بخورید کار برای تیم‌تان مشکل خواهد شد.

 

 تعویض شما هم برای باز شدن دروازه گسترش‌فولاد تاثیری نداشت.

بله، اما شما دیدید بازیکنان حریف همه در 18 قدم خودشان جمع شده بودند، مهاجم از زمین بیرون می‌رفت و مدافع وارد زمین می‌شد. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما در این شرایط گل زدن خیلی خیلی سخت می‌شود. من فقط می‌توانم بگویم از صمیم قلب شرمنده هستیم که نتوانستیم مقابل گسترش‌فولاد نتیجه بگیریم و از همین‌جا به نوبه خودم بابت این نتیجه بد عذرخواهی می‌کنم.

 

 ماجرای نیمکت‌نشینی شما در پرسپولیس چیست؟

من تابع تصمیمات علی دایی هستم، چون او را قبول دارم. هر وقت سرمربی صلاح بداند به عنوان یار ثابت به میدان می‌روم و هر وقت هم صلاح نداند تلاش می‌کنم که یار ثابت باشم. با زحمت و تلاش و احترام به تصمیم دایی کار خودم را دنبال می‌کنم و مشکلی هم نیست مخصوصاً الآن که روزهای حساسی در انتظار ماست.

 

 منظورت بازی با فولادخوزستان است؟

بله، بازی با فولاد یک فینال زودرس است، کار بسیار سختی داریم اما ما در بازی لیگ برتر مقابل فولاد با اشتباه داوری بازنده شدیم. برخی‌ها گفتند توپ به دست افشین خورد و برخی هم گفتند توپ به دستش نخورد. من به نظر همه کارشناسان احترام می‌گذارم اما از نظر خودم و دیدگاه خودم که پشت دروازه در حال گرم کردن بودم داور باید هند را اعلام می‌کرد که نگرفت. من دقیقاً به آن صحنه آرش افشین مسلط بودم ولی این نظر من است و من در کار کارشناسان که قطعاً بهتر نظر می‌دهند دخالتی نمی‌کنم. اما حالا بهتر است از آن اتفاقات بگذریم.

فارس: اما این بار جام حذفی است و شرایط دشوارتر از قبل.

بله، اما ما با حس انتقامجویانه مخصوصاً در مورد برخی از حرف‌های فولادی‌ها به اهواز می‌رویم. ما باید در این فینال زودرس پیروز شویم، چون اگر تیم‌های صدر جدول در لیگ برتر لغزشی نداشته باشند و ما فولاد را از دست بدهیم آن وقت جواب دادن به هواداران سخت است. ما باید فولاد را هرطوری شده شکست دهیم تا انشالله مدعی بمانیم.

 

 مثل بازی قبلی باز هم به سمت حسین فرکی نمی‌روی؟

ببینید من دوست ندارم زیاد راجع به این موضوع حرف بزنم اما یک سال حسین فرکی فوتبال مرا از بین برد. سال بسیار حساسی را در پیش داشتم. من با اصرار فرکی به اهواز رفتم ولی همه چیز دگرگون شد. من برای فولاد 150 یا 200 دقیقه فوتبال بازی نکردم اما دو گل سه امتیازی برایشان زدم، دوست ندارم به عقب برگردم اما رفتنم به فولاد علی‌رغم احترامی که برای این تیم قائل هستم به ضررم تمام شد چون در بهترین شرایط انگیزه بالایی داشتم و حتی در اردوی تیم ملی و لیست تیم ملی در اردوی پرتغال هم بود و به سفارت هم رفته بودم اما آن اردو کنسل شد. من نمی‌خواهم به عقب برگردم ولی تا آخر عمرم بلایی را که فرکی سرم آورد یادم نمی‌رود.

 

هواداران دوست دارند بدانند پرسپولیس می‌تواند امسال جام بگیرد یا خیر؟

اول در خصوص تغییر تحولات بگویم؛ من چون در پرسپولیس نبودم در این چند وقت هم زیاد به برخی مسائل دقت نکرده‌ام تا درباره تغییر تحولات نظر بدهم درباره این موضوع دوستانی که سابقه دارند می‌توانند نظر بدهند. ما کار خودمان را می‌کنیم اما از هواداران صمیمانه عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و امیدوارم هرطوری شده دل آنها را به دست آوریم این هدف اصلی ما است. اگر فرصت پیدا کنم سعی می‌کنم هرطوری شده به این تیم کمک کنم. اگر هم نشد برای پرسپولیس همیشه دعا می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)