مرجع خبری پرسپولیس : مدیربرنامه های سرمربی سابق تیم ملی می گوید: طبق مفاد قرارداد افشین قطبی، پرداخت مالیات به عهده باشگاه پرسپولیس است و اگر دیر پرداخت کنند باید جریمه هم بدهند.

 

مهدی حاجی باقر با اشاره به باز بودن پرونده مالیاتی افشین قطبی در ایران، گفت: پرونده مالیاتی قطبی هنوز بسته نشده است و نمی دانم چرا این موضوع را دوباره مطرح می کنند.

مدیر برنامه های افشین قطبی ادامه داد: متاسفانه هنوز مشکل حل نشده است ولی مطمئنم که کاشانی مالیات قرارداد قطبی را پرداخت می کند. طبق مفاد قرارداد پرداخت مالیات به عهده باشگاه پرسپولیس است.

 

 

وی افزود: پیگیر موضوع هستم ولی به این خاطر که فصل نقل و انتقالات بود، نخواستم مزاحم باشگاه پرسپولیس شوم. بعد از نقل و انتقالات قطعا برای تعیین تکلیف نهایی به باشگاه پرسپولیس می روم.

 

مدیر برنامه های افشین قطبی در ایران، ادامه داد: در نشستی که با سعیدلو داشتیم، قول مساعد داد این مشکل حل شود ولی هنوز پابرجاست. این جزو تعهدات باشگاه پرسپولیس است. ما کاری نداریم چه کسی مدیرعامل بوده یا نبوده، این مالیات هرچه دیرتر پرداخت شود، پرسپولیس باید جریمه آن را هم بپردازد. ضمن اینکه تا این مشکل حل نشود قطبی به ایران نمی آید.

 

حاجی باقر در مورد وضعیت تیم شیمیزو اس پالس، گفت: تیم قطبی در ژاپن ششم است. بعضی مواقع باخت پیش می آید، آنجا مثل ایران نیست و برای خود برنامه دارند. قطبی به زمان نیاز دارد.

 

او در پاسخ به این سئوال که در سایت رسمی باشگاه شیمیزو، قطبی به عنوان manager یعنی مدیر باشگاه معرفی شده، گفت: تفسیر هر کشوری از manager فرق می کند، در ژاپن به همه کاره تیم این عنوان را می دهند.

 

حاجی باقر در واکنش به این سئوال که اگر manager همه کاره است پس معنی head coach چه می شود؟ گفت: قطبی به مفهوم ما ایرانی ها با واژه manager سرمربی است. او همه کاره تیم است و نمی دانم منظور شما از پرسیدن این سئوال چیست!

 

حاجی باقر در خصوص اینکه برخی حرکات قطبی مثل رقص هایی که پس از کسب هر پیروزی انجام می دهد، حاشیه هایی ایجاد می کند، گفت: او اصلا در ژاپن این کار را نکرده است! آخرین برد قطبی و زمانی که شاگردانش در وسط زمین در حال شادی بودند او هم به میان آن ها رفت و بالا و پایین می پرید! این حرکات رقص نبوده، اصلا شما می دانید رقص ژاپنی چطوری است؟!

 

او در پایان گفت: قطبی به عنوان یک ایرانی در جی لیگ کار می کند، به جای تخریب باید به عنوان نماینده ایران او را تقویت کنیم. باید او را بزرگ کرد نه اینکه با این سئوالات او را به حاشیه ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)