مرجع خبری پرسپولیس : امير حاج‌رضايي كارشناس فوتبال گفت: پرسپوليس در اين فصل فراز و نشيب زيادي داشته‌ اما اوضاع اين تيم در يكي، دو هفته اخير آرام‌تر شده و آنچه كه رسانه‌ها با عنوان واژه حاشيه در موردش به كار مي‌برند تا حدودي از پرسپوليس دور شده است.

کارشناس فوتبال کشور با بيان اين مطلب ادامه داد: من معتقدم حبيب كاشاني در حافظه علاقه‌مندان به تيم پرسپوليس نقش برجسته‌اي دارد. دليل اين محبوبيت نيز كاملا روشن است. چون اين مجموعه تحت مديريت كاشاني بود كه دو فصل پيش قهرماني ليگ هفتم را به دست آورد به همين دليل همواره در لحظات بحراني هواداران پرسپوليس از كاشاني ياد كرده‌اند. جدا از اقدامات موثر كاشاني در پرسپوليس به نظر من شخصيت وي در پرسپوليس، منشا تغيير و تحولات جدي خواهد بود. اما نبايد انتظار داشته باشيم كه در نتايج پرسپوليس تغيير سريعي ايجاد شود.

حاج‌رضايي تاكيد كرد: در مورد كرانچار نيز من همچنان يك نمره منفي براي او كنار گذاشته‌ام. معتقدم بعد از اينكه مديرعامل قبلي، وي را كنار گذاشت تحت هيچ شرايطي نبايد به پرسپوليس برمي‌گشت. اما اگر همين مربي تمركز كافي داشته باشد، مي‌تواند تيمش را به موفقيت برساند. فكر مي‌كنم كاشاني نيز درست به همين دليل سرپرستي باشگاه پرسپوليس را پذيرفته است.

 او مي‌خواهد شرايطي را به وجود بياورد كه كرانچار صرفا ذهن خود را مشغول مسائل فني كند. البته اميدوارم در پرسپوليس، اين بار شاهد ثبات مديريتي هم باشيم؛ موضوعي كه فوتبال ما همواره از آن محروم بوده است. تنها يك باشگاه را مي‌توان پيدا كرد كه در اين بخش عملكرد قابل‌توجهي داشته است؛ باشگاه سپاهان. آنها در بخش ثبات مديريتي خوب عمل كرده‌اند و به نظر من ديگر باشگاه‌ها نيز بايد از سپاهان در اين زمينه الگوبرداري كنند. در نهايت معتقدم پرسپوليس به زودي به جمع مدعيان كسب عنوان قهرماني برمي‌گردد و باز همان جمله كليشه‌اي؛ قهرمان از ميان تهران و اصفهان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)