مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه 10 هفته برای ارزیابی عملکرد فنی کادر فنی زمان کافی است گفت: در حال حاضر پرسپولیس از مشکل وارد بحران شده است. چهار شکست در 10 هفته از رقابتهای لیگ به هیچ وجه برای هواداران قابل قبول نیست.

 

امیرحاج رضایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می کنم تیم فوتبال پرسپولیس هم در بعد فنی و هم در بحث مجموعه ای مشکل دارد.

در ابتدا گمان می رفت که مشکلات مالی تاثیرات منفی زیادی بر عملکرد تیم گذاشته است اما من از طریق رسانه ها متوجه شدم گروه جدیدی که آمده با دادن بخشی از مطالبات مالی و پاداش مشکلات مالی تیم را تا حدود زیادی حل کرده اما دیدیم که تغییرمهم و جدی درعملکرد و نتایج تیم به وجود نیامده است.

 

وی افزود: تیم پرسپولیس دو بازی امیدوار کننده را انجام داد اما در مقابل تیم مس کرمان که جایگاه خوبی در جدول نداشته و جزو تیمهای مدعی رقابتهای لیگ برتر نیست بازی ناامید کننده ای را انجام داد.

 

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: در حال حاضر می توانم بگویم که تیم پرسپولیس از مشکل وارد بحران شده است. در واقع 4 شکست در 10 هفته از رقابتهای لیگ به هیچ وجه برای هواداران قابل قبول نیست.

 

وی همچنین ادامه داد: برای بررسی عملکرد فنی و سرمربی یک تیم حدود 8 هفته زمان لازم است اما گذشت 10 هفته از رقابتهای لیگ برتر برای ارزیابی عملکرد فنی کادر فنی زمان کافی است. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به مدیریت بحران در مجموعه خود دارد. خوشبختانه افراد فنی و فوتبالی در هیئت مدیره و کمیته فنی پرسپولیس زیاد هستند.

 

حاج رضایی در خاتمه اظهار داشت:  آنها باید همه دلایل عملکرد ضعیف و نتیجه نگرفتن تیم پرسپولیس را بررسی کرده و اگر به اتفاق نظر رسیدند که دلیل عمده ناکامی پرسپولیس در نتیجه گیری مسائل فنی است، آنگاه تصمیم به تغییر سرمربی و کادر فنی تیم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)