مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس فوتبال کشور با اشاره به ضعف فني و مديريتي در پرسپوليس گفت: هيچ مربي در دنيا نمي‌تواند معجزه کند.

امير حاج رضايي با بيان اين مطلب اظهار داشت: ضعف مديريتي و فني که در پرسپوليس وجود دارد باعث شده تا اين تيم در اين فصل در جايگاه اصلي خود قرار نگيرد.

وي با اشاره به اينكه تيم پرسپوليس از ديدگاه فني دچار مشکلات عديده اي است، ادامه داد: به دليل وجود برخي نقاط ضعف همه روزه شاهد خبرهاي نامطلوب از اين باشگاه در روزنامه ها و جرايد هستيم.

اين کارشناس فوتبال افزود: اين مشکلات هيچ ارتباطي به شخص کرانچار ندارد؛ زيرا اعتقاد دارم هيچ مربي در دنيا نمي تواند معجزه کند و اين نکته را هم نبايد فراموش کرد که کرانچار اگر زودتر وارد پرسپوليس مي شد مي توانست عملکرد بهتري در اين تيم داشته باشد.

حاج رضايي گفت: در طرف مقابل پرسپوليس استقلالي وجود دارد که در اين فصل از سرمربي جوان بهره مي برد و مديران اين باشگاه براي پويايي بيشتر وي از مربي با تجربه اي چون روته مولر استفاده مي كنند.

وي در خصوص دربي عنوان کرد: درست است که استقلال نتايج قابل قبولي را در هفته هاي اخير کسب کرده، اما نمي توان گفت که اين تيم در بازي با پرسپوليس هم مي تواند همين روند را داشته باشد؛ چرا که هر ديدار شرايط خاص خود را دارد.

کارشناس فوتبال ايران اضافه کرد: با توجه به ديدارهاي سال هاي گذشته اين دو تيم، اميدوارم در بازي اين هفته ضمن ديدن يک بازي جذاب، نتيجه اي که در پايان بازي رقم مي خورد نتيجه مساوي نباشد و يکي از دو تيم برنده اين دربي باشند.

حاج رضايي در خصوص کيفيت ليگ نهم تصريح کرد: کيفيت ليگ نهم نسبت به فصول گذشته بسيار پايين تر است و اين نکته در ديدارهايي که تيم ها با يکديگر انجام مي دهند کاملا مشهود است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)