پرسپولیس نیوز : همسر و فرزند پیشکسوت فقید پرسپولیس دچار حادثه رانندگی شدند.

همسر و فرزند مجید سبزی پیشکسوت فقید پرسپولیس که با اتومبیل شخصی به سمت تهران در حال حرکت بودند دچار سانحه شدند. اتومبیل خانواده سبزی چپ کرده و باعث مجروحیت همسر و پسر بازیکنان سابق پرسپولیس شده است.

پس از این سانحه خانواده سبزی توسط باشگاه پرسپولیس به بیمارستان یاس سپید که طرف قرارداد این باشگاه برای انجام خدمت پیشکسوتان است، منتقل شدند. همسر و فرزند مجید سبزی دچار شکستگی شده‌اند.

 

شهرام سبزی فرزند زنده یاد مجید سبزی در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در جاده بودیم که متاسفانه دچار سانحه رانندگی شدیم و با پیگیری های سردار رویانیان ، بهروز سلطانی ، سعید شیرینی و حمید استیلی مادرم در بیمارستان یاس سپید که تحت قرارداد با شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است بستری شده اند.

نازک‌نی و درشت‌نی پای مادرم دچار شکستگی شده و به احتمال زیاد روز دوشنبه عمل جراحی خواهد شد. همچنین همسرم نیز از ناحیه کمر آسیب دیده اند و تحت نظر پزشکان هستند. بنده باید از کار بزرگ باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با بیمارستان یاس سپید تقدیر و تشکر کنم و باید بگویم که از عصر امروز تا الان مسئولان باشگاه و شرکت پیشکسوتان مدام پیگیر کارهای ما بوده اند.

همچنین وحید قلیچ که به علت عمل جراحی قلب در بیمارستان بستری شده بود با اقدامات انجام شده از سوی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از بیمارستان ترخیص شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)