چهارشنبه 16 بهمن (15:48)

مرجع خبری پرسپولیس : نبی الله باقری ها راهی بیمارستان شد .

 استانكو پاپلوكوويچ، سرمربي داماش كه تجربه هدايت پرسپوليس و كسب عنوان قهرماني همراه اين تيم را دارد اين بار به عنوان سرمربي روي نيمكت نماينده گيلان نشسته بود.
بازيكنان به همراه كادر فني پرسپوليس قبل از شروع مسابقه به سوي او رفته و از او اجازه بازي گرفتند.

* جلسه هماهنگي اين مسابقه ساعت 9 صبح در هيات فوتبال گيلان برگزار شد و تا ساعت 10 ادامه داشت .محمود خوردبين به عنوان نماينده پرسپوليس و قاسم پور به عنوان نماينده داماش گيلان در اين جلسه حضور داشتند.

* چند ساعت قبل از شروع مسابقه بارش شديدي در گيلان در حال بارش بود. پس از قطع باران كاورهاي موجود در ورزشگاه سردار جنگل برداشته شد.

در نيمه اول و در دقيقه 8 هنگامي كه ابراهيم توره گل اول مسابقه را وارد دروازه داماش كرد استانكو پاپلوكوويچ و حسين عبدي به شدت به تصميم داوري اعتراض كردند. سرمربي و مربي داماش معتقد بودند مهاجم پرسپوليس در شرايط آفسايد گل را به ثمر رسانده است.

* جايگاه خبرنگاران ورزشگاه سردار جنگل مملو از افراد ناشناس است. بيشتر حاضران در اين جايگاه اشحاص غير خبرنگار هستند و فقط مسابقه را تماش مي كنند. 
نبي‌ا… باقري‌ها يكي از مدافعان اصلي تيم فوتبال پرسپوليس در جريان مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و داماش گيلان به شدت از ناحيه پا دچار مصدوميت شد.
مصدوميت باقري ها به حدي بود كه وي در دقيقه 25 با آتسو تعويض شد و زمين مسابقه را ترك كرد. وي با آمبولانس راهي بيمارستان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)