مرجع خبري پرسپوليس :‌ تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر مس کرمان، ساعت 15 امروز (شنبه) با استقبال هواداران خود، هتل پارس را به مقصد ورزشگاه باهنر کرمان ترک کرد.

دوستداران و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از شب گذشته با حضور در مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان در زمان های مختلف با آنها دیدار، گفتگو، امضاء و عکس های یادگاری گرفتند. سرخپوشان پس از آخرین جلسه قبل از بازی با مس در میان استقبال هواداران با یک دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه باهنر شدند.

علی کریمی، علیرضا محمد و حمید علی عسگری سه بازیکن پرسپولیس هستند که به دلیل آسیب دیدگی از همراهی کاروان سرخ پوشان در سفر به کرمان جا ماندند.

حقیقی و نصرتی هم نفراتی بودند که در آخرین لحظات به جمع مصدومان پیوستند. از نگرانی سرخ پوشان، ضرب خوردگی علیرضا حقیقی در جریان آخرین تمرین بود اما در آخرین لحظات آماده شد و در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

دکتر چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: تلاشهای فیزیوتراپ تیم آقای عریانی، فیزیوتراپی با دستگاه پیشرفته ای که توسط باشگاه تهیه شده و همراه آوردیم موثر واقع شد و حقیقی در اختیار کادر فنی است.

علاوه بر حقیقی، محمد نصرتی هم جمعه شب دچار کسالت شده بود که نگرانی هایی  به همراه داشت، اما با تلاش شبانه کادر پزشکی نصرتی هم صبح امروز در شرایز مناسب قرار گرفت.

 

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 16:50 در ورزشگاه باهنر کرمان با قضاوت محسن قهرمانی آغاز می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)