خبرگزاری پرسپولیس : درحالی که نشست خبری باشگاه پرسپولیس و ترافیک برگزار شده بود دستیار علی دایی در این باشگاه حضور پیدا کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز در نشستی با مدیران و قائم مقام ترافیک برزیل قرار داد 3 ساله خود را با این آکادمی امضاء کردند که حاشیه‌های این نشست را در زیر می‌خوانیم.

*این برنامه به دلیل جلسه رویانیان با مسئولان ترافیک با تاخیر ۲۰ دقیقه ای برگزار شد.

* حضور میاچ دستیار علی دایی در تیم راه آهن که برای طلبش که به باشگاه پرسپولیس آمده بود، قابل توجه بود. به این مربی قول داده شد به زودی طلبش پرداخت خواهد شد.

* مراسم با صحبت های رویانیان آغاز شد، وی در دقایقی پس از اینکه با اصرار زیاد یک خبرنگار مواجه شد که باید اسم 5 بازیکن خوب فوتبال اروپا که در ترافیک برزیل آموزش دیده اند را معرفی کنند گفت به دلیل اینکه شما به این موضوع گیر داده‌اید تا آخرش هم پیگیری کن تا جواب سؤال خود را بگیری. پس از دقایقی بالاخره مسئولان ترافیک برزیل نام 5 بازیکن خوب خود را را در دو سال گذشته گفتند.

* اما حاشیه دیگر نشست امروز این بود که با توجه به سؤال خبرنگار دیگری در مورد امکانات سخت افزاری پرسپولیس و متوجه نشدن مدیر عامل ترافیک برزیل از این سؤال و جواب‌های اشتباه باعث شد تا خود رویانیان در خصوص این موضوع و امکانات سخت افزاری پرسپولیس صحبت‌هایی را داشته باشد. او قبل از اینکه حرف‌هایش را آغاز کند گفت به دلیل اینکه آقایان نگرفتند چه حرفی را بزنند من جواب شما را می‌دهم.

* در هنگام امضای تفاهم نامه نیز رویانیان از فیلمبرداران و عکاسان خواست تا به صورت دقیق از تفاهم نامه امضاء شده فیلمبرداری کنند تا بعدها شبهه‌ای در این زمینه پیش نیاید.

* یکی دیگر از حواشی‌های نشست امروز صدای عجیبی بود که به یکباره در حین صحبت‌های رویانیان سالن کنفرانس را فرا گرفت تا حدی که برزیلی‌ها کمی از این موضوع ترسیده بودند اما پس از گذشت دقایقی این مشکل با تلاش مدیر روابط عمومی باشگاه حل شد.

* پس از این مراسم استیلی و رویانیان جلسه ای تشکیل دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)