پرسپولیس نیوز : تیم نفت تهران درحالی در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس است که سکوهای ورزشگاه در اختیار علاقه‌مندان به تیم میهمان است.

تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس از ساعت 19:20 امروز (جمعه) درحالی در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف هم می‌روند که برای نخستین بار در فصل جاری شاگردان علی دایی در ورزشگاه تختی به میدان خواهند رفت. بخشی از حواشی این بازی به شرح زیر است:

* درهای ورزشگاه تختی از ساعت 14 امروز باز شد و در فاصله 40 دقیقه به‌ آغاز مسابقه بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند.

* درحالی که تیم نفت تهران میزبان پرسپولیس اما تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه از هواداران پرسپولیس هستند.

* قاسم افشار، خواننده پاپ کشورمان 4 قطعه از ترانه‌های خود را اجرا کرد که قطعه اول آهنگ معروف قرمزته بود و آهنگ آخرش خلیج فارس. هنگامی که افشار ترانه قرمزته را می‌خواند هواداران پرسپولیس به وجد آمدند و حرکات موزون در ورزشگاه انجام می‌دادند. همچنین آنها بعد از پایان این آهنگ از افشار درخواست اجرای دوباره این آهنگ را داشتند.

* مواد غذایی در ورزشگاه تختی با قیمت‌های 2 برابر به فروش می‌رسد.

* در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه ترافیک سنگینی وجود دارد.

* علیرضا حقیقی به هنگام گرم کردن از سوی هواداران پرسپولیس با شعار «حقیقی کاسیاس» تشویق شد اما در سوی دیگر سوشا مکانی دروازه‌بان تیم نفت هو شد.

* علی دایی به هنگام ورود به چمن برخورد گرمی با ناظر داوری و مسئول برگزاری این دیدار داشت و همچنین از سوی هواداران پرسپولیس به شدت تشویق شد.

* مهرداد اولادی، مهاجم سابق تیم پرسپولیس و مهاجم فعلی نفت تهران برخورد گرمی با برخی از بازیکنان پرسپولیس داشت.

* کریم باقری و علی دایی بشدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* اسکوربورد اصلی ورزشگاه خراب است و یک اسکوبورد کوچک در قسمت دیگری نصب شده است.

* خبرنگاران حاضر از جایگاهشان ناراحت بودند.

* برخی از ماموران نیروی انتظامی که همیشه به ورزشگاه ازادی می رفتند، در تختی حاضر شده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)