پرسپولیس نیوز : در شرایطی که حدود ۵ ساعت به آغاز بازی استقلال ـ پرسپولیس باقی مانده، هواداران دو تیم با ماشین‌های خود که روی آن پرچم‌های قرمز و آبی نصب کرده‌اند، به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکتند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی باز است و مشکلی برای ورود هواداران وجود ندارد خرگوش دره محل اقامت هواداران سرخابی نیز کاملا از سوی نیروی انتظامی تخلیه شد.

* در حال حاضر نیز رفت و آمد در اطراف ورزشگاه آزادی کاملا روان است و با توجه به تمهیدات راهنمایی و رانندگی ترافیکی در اطراف ورزشگاه دیده نمی‌شود.

* خودروهای مختلفی با پرچم‌های آبی و قرمز در اتوبان تهران و کرج به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکت هستند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

* بر تن هواداران استقلال در بیرون ورزشگاه پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی و پیراهن شماره 8 که نامی بر روی آن نوشته نشده بر تن پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود.

* با توجه به گرمای شدید ظهر امروز تعدادی از هواداران با استفاده از سایه درختان در حال استراحت در اطراف ورزشگاه آزادی هستند.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با یک خودروی شخصی در حال بررسی وضعیت هواداران در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی است.

* علیرغم اینکه حدود یک سال پیش کلنگ یک مسجد در در غربی ورزشگاه آزادی به زمین زده شد اما هنوز این مسجد حتی ستون‌هایش نصب نشده است و این در شرایطی است که هواداران با شنیدن اذان ظهر به افق تهران در چمن‌های داغ و خیس و حتی موزائیک‌های داغ در حال خواندن نماز هستند.

* علیرغم اینکه بلیت 15 هزار تومانی که مخصوص جایگاه است به صورت الکترونیکی فروخته شده اما برخی‌ها بلیت‌های 15 هزار تومانی را مقابل پارکینگ‌های درب غربی در حال فروش است و این در شرایطی است که مشخص نیست این بلیت‌ها از کجا تهیه و در اختیار هواداران قرار گرفته است.

* جولان موتورسواران سرخابی در اطراف ورزشگاه آزادی مخصوصا سمت در غربی جالب توجه است.

* دادگاهی ویژه در قسمت پشت تونل ورزشگاه آزادی شروع به کار کرده و به تخلفات هواداران رسیدگی می‌شود. در حال حاضر حدود 15 هوادار در این دادگاه سیار حضور دارند و به تخلفات آنها با جدیت رسیدگی می‌کنند.

* حمام آب سرد هم به دلیل گرمای شدید ورزشگاه آزادی بر روی برخی از چمن‌ها توسط هواداران دیده می‌شود که همین موضوع سوژه اصلی دوربین‌های تلویزیونی شده است.

* حدود ساعت 12 و 20 دقیقه بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید و در حال حاضر فقط بلیت‌های طبقه دوم به فروش می‌رسد.

*ماموران شهرداری اجازه فروش هیچگونه ساندویچ غیربهداشتی را نمی‌دهند. آنها حدود 10 دستفروش را دستگیر کردند که ساندویچ‌های غیربهداشتی می‌فروختند.

*یکی دو کارت خبرنگاران هم به علت تقلبی بودن ضبط شد و ماموران در حال پیگیری این موضوع هستند که کارت از کجا صادر شده است.

*لیدرهای پرسپولیس و استقلال در بیرون در غربی ورزشگاه آزادی با یکدیگر جلسه گذاشتند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

*بروشورهای فرهنگی در خارج از ورزشگاه بین هواداران پخش می‌شود. همچنین چند روحانی بین هوادارن حضور دارند و به آنها مشاوره می‌دهند.

*دستگاهی که در خصوص بلیت فروشی الکترونیکی تعبیه شده بود حدود 15-10 دقیقه خراب شد اما پس از برطرف کردن مشکل آن بار دیگر راه‌اندازی شد.

*هوادارانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند در 3 مرحله مورد جست‌وجو و بازرسی قرار می‌گیرند تا از ورود وسایل غیرقانونی جلوگیری شود. تاکنون حدود 10 کیسه بزرگ از وسایل غیرمجاز توسط ماموران ضبط و نگهداری شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)