پرسپولیس نیوز : از دقیقه 60 به بعد هواداران گسترش فولاد شعارهای ضد اخلاقی سر دادند.

 در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 پرسپولیس و گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* مربیان تیم ملی که در بین دو نیمه قصد داشتند استراحت کنند به راهروی ورزشگاه آمدند، اما مربیان تیم ملی وقتی در راهرو تجمع زیادی دیدند به جایگاه خود بازگشتند.

* محسن فروزان، دروازه‌بان گسترش فولاد در بین دو نیمه سمت علی دایی آمد و با او خوش و بش کرد.

* محسن ترکی، داور مسابقه در هنگام ورود به زمین در نیمه دوم لحظاتی با رسول خطیبی صحبت کرد. ترکی دست خود را مقابل دهانش قرار داده بود تا حرف‌هایش را کسی متوجه نشود.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران حاضر در آزادی را 22 هزار نفر اعلام کرد!

* از دقیقه 60 به بعد هواداران گسترش فولاد شعارهای ضد اخلاقی را سر دادند.

* دقیقه 67 محسن ترکی از مسئولان برگزار کننده مسابقه خواست تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه پرسپولیس را بردارند چرا که در دید کمک داور مزاحمت ایجادکرده بود.

* دقیقه 54 داور خطایی را به سود پرسپولیس اعلام نکرد که با اعتراض شدید دایی روبه‌رو شد.

* دقیقه 61 یک بازیکن گسترش فولاد زمین خورد و علی دایی از بازیکنان خود می‌خواست توپ را بیرون بزند تا هر چه زودتر به شرایط این بازیکن رسیدگی شود.

* محمدرضا خلعتبری در یکی دو صحنه درون محوطه جریمه زمین خورد و اعتقاد به پنالتی داشت. او در اعتراض به ترکی دست روی سر این داور کشید و او را بوسید.

* خلعتبری در یکی دو صحنه به عالیشاه اعتراض کرد و اعتقاد داشت باید به او پاس دهد.

* علیرضا حقیقی، هافبک پرسپولیس به نیمکت گسترش فولاد اعتراض کرد و اعتقاد داشت بازیکنان گسترش فولاد بازی جوانمردانه‌ای را رعایت نکردند.

* بعد از اینکه کارلوس کی‌روش چند هفته پیش در ورزشگاه خوابیده بود امروز گاسپارت دستیار او دائما با موبایل خود بازی می‌کرد.

* در لیستی که به خبرنگاران دادند اشتباهات شماره‌ای وجود داشت به طور مثال علی یونسی پیراهن شماره 28 به تن داشت اما در لیست شماره 18 ثبت شده بود.

* در جایگاه VIP دو هوادار درگیری شدیدی پیدا کردند.

 

 * حدود 200 تماشاگر طرفدار تیم گسترش در ورزشگاه آزادی حضور دارند. این تماشاگران بعد از آن که محسن ترکی داور مسابقه سومین کارت زرد را به بازیکن گسترش نشان داد علیه او شعار دادند.

* محمدرضا خلعتبری در دقایق پایانی نیمه اول از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند. خلعتبری که از موضوع بسیار خوشحال بود بعد از گل از روی سر عکاسانی که کنار زمین نشسته بودند پرید و در مقابل سکوهای خالی ضلع غربی ورزشگاه به شادی پرداخت!

* ماموران نیروی انتظامی کارت‌های قدیم سازمان لیگ و وزارت ورزش را تائید نمی کردند و همین تصمیم برای خبرنگاران مشکلاتی را به وجود آورد. ماموران از آنها درخواست کارت‌های جدید را‌ کردند که هنوز صادر نشده و در اختیار آنها قرار نگرفته است. این مشکل هم در ورود و هم در خروج درسرساز شد.

 

 *‌ بعد از اینکه تیم گسترش فوتبال یک موقعیت خوب را در دقیقه 53 از دست داد، علی دایی به شدت به داور چهارم اعتراض می‌کرد و معتقد بود که پیش از این صحنه خطایی رخ داده بود.

 

 * بعد از اینکه ایمان موسوی قصد داشت بازی جوانمردانه پرسپولیسی‌ها را پاسخ دهد و توپ را به بیرون بزند،‌ حسینی و بنگر به این بازیکن اعتراض کردند که چرا توپ را به قسمت دیگر ورزشگاه فرستاده است،‌ موسوی بعد از این صحنه از نیلسون و مدافعان پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 

 * زمانی که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند، علی دایی به شدت به عملکرد بازیکنانش اعتراض کرد.

 

 * دقیقه 71 و زمانی که یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه گسترش فولاد رخ داد، بازیکنان این تیم به داور اعتراض کردند که چرا به عالیشاه کارت زرد نشان نداده است،‌ البته زمانی که داور سوتش را به صدا درآورد هواداران پرسپولیس به خیال پنالتی به خوشحالی پرداختند.

 

 * هواداران پرسپولیس زمانی که بازی از تب و تاب می‌افتاد علی دایی را تشویق می‌کردند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)