مرجع خبری پرسپولیس : هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از مشت زدن به محمد نوری و سیلی زدن زیر گوش کمک داور به دلیل فرا رسیدن 22 بهمن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخشیده شده بود باز هم جنجال آفرید!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ جاسم کرار عراقی که در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز با مشت محمد نوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس را هدف قرارداده بود و پس از آن با کمک داور مسابقه درگیر شد در حالی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن از سوی فدراسیون فوتبال مورد عفو قرار گرفت که در جریان هفته بیست و سوم لیگ باز هم شاهد حاشیه های این بازیکن بودیم.

 

کرار جاسم در جریان شکست تیمش مقابل ملوان انزلی بازهم مشکلاتی برای تیم داوری ایجاد کرد و بعد از تصمیمات داور با دست زدن ضمینه تحریک هواداران و سایر بازیکنان این تیم را ایجاد کرد. این بازیکن پس از مشاهده تابلو تعویض نیز نسبت به خروج از زمین امتناع کرد که با دخالت اکرامی و ضمن پس زدن دست هم تیمی اش با جتجال فراوان از زمین خارج شد.

 

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از این مسابقه خواهان برخورد قاطع کمیته انضباطی با هافبک عراقی تراکتورسازی شده است. حاشیه های انضباطی بازیکنان و هواداران تراکتورسازی یک روند عادی در لیگ شده و تاکنون برخورد قابل توجهی از سوی فدراسیون فوتبال انجام نشده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)