پرسپولیس نیوز: تعداد بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار روز پنجشنبه هفته جاری بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

مراسم نشست اصحاب رسانه و دربی ۸۶ از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) در مجموعه باغ زیبا به میزبانی وزارت ارشاد با حضور اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و جمعی از پیشکسوتان این دو باشگاه برگزار شد.

*جواد خیابانی مجری این نشست بود.

* رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و محمدرضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره پرسپولیس از جمله غایبان مراسم از جمع اعضای دو باشگاه هستند‌.

* هیچ یک از بازیکنان و مربیان دو تیم در این مراسم حضور نداشتند در حالی که قرار بود اعضای کامل سرخابی در مراسم شرکت کنند.

* مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در حاشیه این مراسم گفت که در قضیه جریمه ۴ میلیاردی مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، سلطانی‌فر از حسن روحانی خواست  ارتباطی برقرار کند تا او با اردوغان صحبت کند و این جریمه ۴ میلیاردی بخشیده شود. این اتفاق هم رخ داد و سلطانی‌فر افتخار می‌کند این کار دیپلماسی را انجام داده و اجازه نداده ۴ میلیارد از جیب همه ما خارج شود.

* محمودی‌فر مدیر ورزشگاه آزادی در حاشیه مراسم گفت: تا ظهر چهارشنبه صندلی‌های ورزشگاه حاضر می‌شود و گیشه‌های بلیت فروشی افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه کمتر از ۷۵ هزار بلیت می‌فروشیم.

*خیابانی در حاشیه مراسم گفت؛ جایگاه vvip را برای کی‌روشی درست کردید که هیچ‌گاه به ورزشگاه نمی‌آید و بهتر است این جایگاه را به اتاق خبرنگاران با امکانات کامل اختصاص دهید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)