پرسپولیس نیوز : علی کریمی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور به سمت نیمکت تیم سابق خود نرفت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی با 5 – 6 دقیقه تاخیر آغاز شد که بازیکنان دو تیم دقایق زیادی در حال خوش و بش با نیمکت تیم حریف بودند. با این حال همان طور که پیش‌بینی می‌شد علی کریمی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت.

از پرسپولیسی‌ها حسین ماهینی، غلامرضا رضایی، قاسم دهنوی و سید صالحی به سمت نیمکت تراکتور رفتند.

از سوی مقابل سعید دقیقی و مرتضی اسدی از جمله بازیکنان تراکتور بودند که دقایقی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و در این میان حضور اسدی کنار نیمکت پرسپولیس به حدی طولانی شد که دیگر بازیکنان این تیم که منتظر حضور او برای گرفتن عکس پیش از بازی بودند چند دقیقه معطل شدند.

حدود 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این بازی را از نزدیک می‌بینند که سهم هواداران تراکتور کمتر از 10 درصد است.

کی‌روش، سیموئز و دن گاسپار با حضور در جایگاه ویژه این بازی را نزدیک می‌بینند. کی‌روش به شدت از سوی هواداران حاضر در جایگاه ویژه تشویق شد. محمد پنجعلی، افشین پیروانی و جمعی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس هم در حال تماشای این بازی هستند.

درگیری‌های لفظی تماشاگران دو تیم از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و فضای سنگینی را در ورزشگاه آزادی به وجود آورده است.

 

 پيش از شروع بازي تيم هاي فوتبال پرسپوليس و تراكتور سازي، جواد كاظميان به سمت علي دايي سرمربي اين فصل سرخ پوشان پايتخت رفت و از وي رخصت گرفت.

 

 علي كريمي كه در ميانه زمين در حال گرم كردن بود و طبق پيش بيني ها به سمت علي دايي نرفت، با اشاره دست نسبت به حركت كاظميان واكنش نشان داد و اعلام كرد كه اين چه كاري است كه كاظميان انجام داد.

پس از كش و قوس هاي فراوان و مطرح شدن نام بازيكنان مختلف در نهايت علي دايي، بازوبند كاپيتاني سرخپوشان را به محمد نوري هافبك بازي ساز تيم خود داد.

 

 بي نظمي شديد سبب شده تا خودروها براي حضور در پاركينگ هاي ورزشگاه آزادي دچار مشكل شوند و هواداران نيز با به صدا درآوردن بوق خودروهاي خود اعتراض مي كنند.

تعداد كثيري از هواداران سرخپوش هنوز نتوانسته اند خود را به جايگاه ها برسانند و براي دقايقي طولاني در صف تهيه بليت ايستاده اند.

 

 * در صحنه‌ای از بازی میان کریمی و دهنوی درگیری پیش آمد.

* هواداران پرسپولیس با شعار یک قرمز تو ایران پرسپولیس قهرمان تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران پرسپولیس در مقابل تشویق علی کریمی از سوی هواداران تراکتورسازی، علی دایی را تشویق کردند و او نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

 * بعد از اینکه ضربه سر نوری به دیرک دروازه خورد دایی به شدت از اینکه موقعیت‌های تیمش به هدر می‌رود ناراحت بود.

*هواداران تراکتورسازی  به سمت جایگاه هواداران پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که همین باعث شد سر یک هوادار پرسپولیس شکسته شود.

 

 * کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در حالی که  آنتونیو سیموئز و دنی گاسپار همراهش بودند در ورزشگاه آزادی حاضر شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز به تشویق او پرداختند.

* ماکار آقاجانیان، محمد پنجعلی، مارکو سپانوویچ، امیر عابدزاده و یونس شاکری از حاضرین در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی هستند.

* یکی از ماموران یگان ویژه با بلندگو و با زبان آذری با هواداران تراکتورسازی صحبت کرد و آنها را به آرامش و حفظ احترام حریف دعوت کرد. این حرکت با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد.

* علی کریمی و کریم باقری همدیگر را هنگام گرم کردن تیم‌ها در آغوش کشیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)