مرجع خبری پرسپولیس : تنها چیزی که نارضایتی سرخپوشان پایتخت در اردوی آلمان را به دنبال داشته است فاصله طولانی هتل محل و کمپ تمرینات این تیم است.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس امروز دومین روز تمرینی را در اردوی آلمان سپری خواهد کرد. حضور سرخپوشان در دورتمند حاشیه هایی هم به همراه داشته که از نظر شما می گذرد.

 

دلخوری سرخپوشان از محل اقامت

هر چند هتل محل اقامت پرسپولیس امکانات خوبی دارد و از مجهرترین هتل های کشور آلمان به حساب می آید اما فاصله زیاد آن با کمپ تمرین پرسپولیس باعث دلخوری بازیکنان این تیم شده است. گویا پرسپولیسی ها هر روز باید مسافت طولانی را با اتوبوس برای رسیدن به کمپ تمرین طی کنند.

 

 

احضار شیری به کمیته انضباطی

هر چند مهدی شیری روز گذشته به همراه محمدعلی یحیوی و سامان آقا زمانی به اردوی پرسپولیس ملحق شد اما حبیب کاشانی از او خواسته پس از بازگشت به تهران در کمیته انضباطی پرسپولیس حاضر شود. عدم پرداخت مالیات از سوی شیری مشکلاتی را برای باشگاه پرسپولیس بوجود آورده و هافبک شیرازی این تیم پس از بازگشت به تهران باید در این خصوص توضیحاتی به کمیته انضباطی ارائه کند.

 

تیم محلی کایزار اولین حریف تدارکاتی پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس با تیم محلی کایزرا به توافق رسیدند تا در دیداری نسبتا آسان آمادگی بازیکنان تیمشان سنجیده شود. این بازی قرار است امروز برگزار شود.

 

کنجکاوی پرسپولیسی ها در مورد شهریار وفائی

بازیکنان پرسپولیس نسبت به حضور شهریار وفائی بازیکن ایرانی – فرانسوی در اردوی این تیم بسیار کنجکاو هستند. این بازیکن از زمان شرکت در تمرینات پرسپولیس اغلب در خصوص سابقه فعالیت باشگاهی از سوی پرسپولیسی ها مورد سوال قرار می گیرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)